Gå til innhold

TØRT Fly Fishing


SimenP

Anbefalte innlegg

«TØRT 2013» er en 51 minutter lang film om en guttegjeng som bruker sommeren på å jakte store opplevelser og vakende fisk. Gjennom et halvt år har vi reist rundt på Østlandet og jaktet fine fiskesituasjoner for å underholde og gjøre vinteren litt kortere for våre fluefiske-venner.

LINK: www.vimeo.com/tortflyfishing/2013

Det å produsere og gi ut en gratis, «halvaftens» fiskefilm på nettet, uten økonomiske midler og leve på studentbudsjett samtidig er ikke lett. Vi har fått god støtte av lokale aktører som Fishspot og Rena Fiskecamp, men prosjektet har ikke mottatt noen direkte økonomisk støtte og er totalt «nonprofit».

Med filmen ønsker vi først og fremst å vise hvordan vi har det på ute på tur. En naturfilm med hovedvekt på fluefiske, men ikke nødvendigvis en rendyrket fiskefilm. Vi vil fortelle om kameratskap på tvers av utdanning, personlighet, eller øvrige interesser. Og spesielt ønsker vi å inspirere andre unge til å plukke opp fiskestanga, eller simpelthen bare komme seg ut av sofaen og ut på tur.

Nå håper vi bare at folk ikke henger seg opp i det begrensede tekniske nivået og filmens svakheter, og heller gleder seg over nærmere én time gratis fiskefilm en grå høstdag.

Jeg håper det faller i smak, og setter stor pris på kommentarer og tilbakemelding   :)

– Simen Prestaasen

Endret av SimenP
  • Lik 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

La meg være den første, av trolig mange, som sier at det var en fantastisk bra film! Og at den attpåtil er gratis på nettet er jo en gave. Dette er av kvalitet som kunne vært sendt på TV. Gir meg flashbacks til tørrfluelandet på mange måter, utrolig gøy å se at dere har fått til dette!

<<l <<l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Refsahl

En utrolig hyggelig film opplevelse var det :D......... eneste feilen var at den kommer nå når sesongen akkurat er over......... og det oppleves som ren og skjær tortur å se fiskefilm akkurat nå :D :D

Veldig bra jobba, gutter :D

Terje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...