Gå til innhold

Du veit du er fluefisker når...


Victor P

Anbefalte innlegg

Gjest Jan Fredrik Lund

...du i mars har startet det fåfengte arbeidet med å optimalisere organiseringen av innholdet i hippacken  :rolleyes:

Hahaha! Det gjorde jeg i Januar!  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...du i mars har startet det fåfengte arbeidet med å optimalisere organiseringen av innholdet i hippacken  :rolleyes:

Hahaha! Det gjorde jeg i Januar!  ;D

Jeg også, men er fortsatt ikke i mål! Nå har jeg kjøpt masse nye gadgets som må inn i den krevende dingselogistikken. Sattan for en dritthobby! Er jo umulig dette her  :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Fredrik Lund

...du i mars har startet det fåfengte arbeidet med å optimalisere organiseringen av innholdet i hippacken  :rolleyes:

Hahaha! Det gjorde jeg i Januar!  ;D

Jeg også, men er fortsatt ikke i mål! Nå har jeg kjøpt masse nye gadgets som må inn i den krevende dingselogistikken. Sattan for en dritthobby! Er jo umulig dette her  :P

;D<<l
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Baetrix

Når du bruker fluesnøre som kastevekt. ;D

Tom.

Kortlinefiskere er altså ikke fluefiskere? Jeg er en fluefisker fordi jeg bruker bunden imitasjon av det fisken spiser. Hverken mer eller mindre. Hvordan man fisker eller kaster er opp til hver og en.

For å svare på tråden:

Du veit du er fluefisker når... du tenker på vak mens isen ligger tjukk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du blir livsfarlig i trafikken hver gang du kjører forbi et vann eller en elv!

Et kjempe problem for meg som jobber som trafikklærer, må virkelig ta meg selv i det til tider :) Det verste er hvis man skulle være så heldig å se et vak i tillegg :()

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En sann fluefisker eller the one and only true flyfisher er en som bruker et snøre.

eller bare fortommen om du vil til å få flua ut.

Hvis du ikke kaster et fluekast er det det i mine øyne ikke fluefisking.

En bukt er det som gjør helheten i det.Å fluefiske uten en bukt er for meg ikke lengre fluefiske.

For andre er det helt sikkert ikke nødvendig i det hele tatt med en bukt.

Noen bruker kastedobb også ved fluefiske.eller sluk og oppheng.

Fluefiske for meg er både å kaste og å fiske. :)

Tom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...