Gå til innhold

Program for Fluefiskedagene på elverum ?


-Lars-

Anbefalte innlegg

Hørte noe om at det har blitt lagt ut på Facebook, det kan ikke sjekke, men du kan jo se om du finner noe der hvis du er av de som reker rundt på Facebook... ;-)

Ellers skal jo jeg være der, så da blir det ihvertfall litt kaffedrikking om ikke annet.....

Var inne på facebook-siden for arrangemanget, men det eneste som var å finne der var presentasjon av noen heller tvilsomme fluebindere :-D

Må da være mulig å få brukt penger på noe skrot der, eller teste noen halvdårlige fluestenger ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde i utgangspunktet planer om å ta en tur, men det avhenger litt av om det skjer noe som helst mer enn bare at 4-5 halvfulle raringer sitter der og binder fluer ;-)

Hvis ikke prioriterer jeg nok heller fisketur :-)

Var der i fjor, og da hadde ihvertfall Flyfish Europe stand der, hvor det var mulig å teste noe stenger. Var et par stands til på uteområdet, også.

Men den dagen jeg var der var det så bedritent vær at det knapt gikk an å oppholde seg ute !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal sitte å knyte litt jeg Kim.

Kjenner ikke til programmet i år, men det var jo ganske bra i fjor med noen foredrag, bindestand og gode muligheter for stangtesting fra flere leverandører. Bl.a.. Villmarksbutikken, Scott Loop og Orvis. Ketil Sand og en etnomolog til hadde stand og foredrag.

Det kan nok være verdt å ta seg en tur, selv om det er hanket inn enkelte tvilsomme elementer blant fluebinderne. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Salg av brukt/privat utstyr, hvordan skjer det? Står de som skal selge på stand, eller er det felles/registrering av utstyr og noe av salget går til messen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke sikker på hvordan det er med registrering og selve salget, men så det var noen bord med brukt utstyr der ifjor. Men det virker som de som hadde noe med det, eller solgte noe ikke er her inne nå. Dette var vel ikke så mye til hjelp akkurat, men kan jo oppfordre de som evt vet mer til å dele sin kunnskap. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...
  • 2 uker senere...
×
×
  • Opprett ny...