Gå til innhold

Målselv - Sjøørret


Anbefalte innlegg

Hei fint folk.

 

Skal til nord i juli. og skal fiske i Målselv. hovedsaklig etter SØ men tar gjerne en laks vis den biter på. er det noen som har litt erfaring herfra. og har lyst å dele litt info. en plass hvor vi kan slå opp telt og kanskje ikke langt unna en god plass og vade.?

Har vært her et par ganger, så er litt kjent. 

 

send meg en pm vis du har lyst og dele litt. :D

  • Lik 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drar oppover i Juli sjøl,regner med gode tips ifra mine venner som bor/har bodd i området ;) Blir enten lavvo eller teltet,men er det som de siste "sommere"der oppe,blir det pluitselig hytte....skal sjekke grundigere og kommer tilbake igjen!

  • Lik 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er kjempefint helt nede i flommålet, på fallende sjø. Masse sjøørret og store områder. Var en tur der i fjor, og det var faktisk veldig artig. Mye liv. Anbefales, selv om det kan være en del folk der (billige kort) de dagene fallende sjø inntreffer på et behagelig tidspunkt. Tror ikke det er særlig sannsynlig å få laks der, men sjøørret får du nok hvis du fisker litt.

  • Lik 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Er dere her eller gutta?

Drar oppover i Juli sjøl,regner med gode tips ifra mine venner som bor/har bodd i området ;) Blir enten lavvo eller teltet,men er det som de siste "sommere"der oppe,blir det pluitselig hytte....skal sjekke grundigere og kommer tilbake igjen!

HALLA. er du i Målselv? Jeg drar ned nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...