Gå til innhold

Fluefiskebutikker i Trondheim


gurw

Anbefalte innlegg

Å si at det er en god butikk for fluefiske/fluebinding er vel å dra det litt langt. Med mindre du klarer å binde fluer av kattebur og hundeleker da. Sjappa bli jo mer og mer en spesialbutikk for hunder og katter for hver gang jeg er innom. Og så stusser jeg litt over at hver gang jeg spør etter noe de ikke har inne så var det tomt hos guideline..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Agdar har noe fluebindestæsj, men ikke veldig mye. Men er nok fortsatt det beste alternativet i trondheim, dessverre.. Han har også noen stenger og sneller, men ikke all verden. Noen få alternativer når det gjelder flyteliner. Mulig utvalget ikke er så verst på lakseutstyr men der er jeg helt blank så det kan jeg ikke uttale meg om..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å dra til Stjørdal er nok ett bedre alternativ om man vil handle fiskeutsyr. Best fiske har fluefiske og fluebindings utstyr, Jan Sakshaug har iallefall en del stenger og sneller.

 

Bor selv i Tr.heim, men handler utelukkende på internett pga. det dårlige utvalget som er her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. Tenker at netthandelen uansett tar mye av salget. Det er noen år siden jeg holdt på sist, og har kommet godt i gang igjen. Mangler noe standardutstyr til binding (stikke, god saks og basic hackle). Det er kanskje like greit å kjøpe på nett?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har noen få stikker, eller hadde ihvertfall. Går ut fra at han fortsatt har litt sakser, hackleklemmet osv uten at jeg skal garantere det. Ang hackle så er jeg veldig usikker, vet bare at fluebindeveggen har krympet drastisk og blitt gjort om til hunde/kattegreier.. Synd, for er så godt å ha en butikk å gå til når det er noe man mangler. Men jeg kan jo forstå at han ønsker flere ben å stå på, omsetningen har nok gått drastisk nedover de siste årene grunnet netthandel. Om du bor i byen eller i nærheten så kan det være verdt å ta turen innom, kan jo være at han har det du trenger..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...