Gå til innhold

noen som har kontroll på skrim?


Anbefalte innlegg

Hei Hopp

tenkte ta en helg eller 2 på skrim til våren, og lurte på om noen vennlige sjeler kan slenge meg en PM med når det er klekkinger der oppe, hvertfall sånn røfflig:) 

 

2 barns far som ikke har allverdens tid til og stikke opp i ukedagene for og sjekke ut tilstand(vann temp osv)

 

trenger ikke mer enn sånn røflig når det er noe "vits" i å dra opp dit :)

 

mygg er vel så fort isen går, men da er det ikke så koselig der oppe mtp telt og evt få med seg frua :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg klarer å huske det så kan jeg sende deg en pm jeg. Det er dessverre ganske lenge til våren.

tenkte mer sånn røfflig"de pleier å klekke i midten av mai osv" men om du klarer huske det så erre jo kjekt med live opdateringer :) 

 

Hvor på skrim ønsker du å dra? :) varierer mye fra vann til vann der oppe :)

 

rundomkring Fiskelaus og vanna rundt forbi er planen :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det settes hvertfall stor pris på :)  

tror kanskje jeg har en dag eller to ledig i starten av sommerferien(hvertfall det jeg har av ferie, kjører full felles ferie her jeg jobber dvs som regel uke 28 29 30 og 31 :)

også veit jeg att jeg skal på danmarksferie men det er fredag i uke 29 og frem til slutten av uke 31 :P 

 

men helt klart med på litt tur opp dit.. 

 

det som er "ræv" er jo att vi hadde hytte der fra jeg var 15 til just for 4 år siden elns :P  og først i år har jeg blitt obs på att det er flotteflott fiske der oppe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eiangen var ikke noe kjent, digerhaug parkering var dit vi kjørte og låste oss inn i bommen, også hadde vi hytte helt innerst i den veien mot sportskapellet.  

 

nydelig plass, men fatter så ikke behovet av den hytta når han hadde bobil på strl med hytta :P og ei hytte i hallingdal som han og bestefar bygde, så da blei hytta på skrim solgt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...