Gå til innhold

Umulig å få hjelp av admin..


Gjest MIDLERTIDIG!

Anbefalte innlegg

Gjest MIDLERTIDIG!

Som sagt gjentatte ganger til dere på FB har jeg glemt passordet mitt (første gang jeg tok kontakt var 24 nov). Det hjelper ikke å få tilsendt nytt passord på mail (min gamle) da min gamle mail adresse tilhørte mitt tidligere arbeidssted og er derfor ikke lenger tiljengelig for meg.. Da dere ikke svarer på FB, annet enn at dere 01 desember skrev at dette kan dere hjelpe meg med, lagde jeg meg i dag ny midlertidig bruker her i håp om at dere nå hjelper meg...... 

 

Så, please. Kan dere sende Stinger Streamdance (dvs meg) nyttt password på min nåværende mail adr: pelloraa@online.no  ????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som sagt gjentatte ganger til dere på FB har jeg glemt passordet mitt (første gang jeg tok kontakt var 24 nov). Det hjelper ikke å få tilsendt nytt passord på mail (min gamle) da min gamle mail adresse tilhørte mitt tidligere arbeidssted og er derfor ikke lenger tiljengelig for meg.. Da dere ikke svarer på FB, annet enn at dere 01 desember skrev at dette kan dere hjelpe meg med, lagde jeg meg i dag ny midlertidig bruker her i håp om at dere nå hjelper meg...... 

 

Så, please. Kan dere sende Stinger Streamdance (dvs meg) nyttt password på min nåværende mail adr: pelloraa@online.no   ????

FSelvsagt skal vi hjelpe!

 

Til info : Facebook er dessverre en fryktelig dårlig kanal å spørre om hjelp på, nettopp fordi sjansen er stor for at meldinger og notifikasjoner drukner i alt annet der inne. Jeg har sikkert også svart, og så har ett eller annet tatt oppmerksomheten :/ det beklager jeg. 

 

Vet det høres bakvendt ut i 2014, men det er faktisk sikrere å sende en mail, eller ringe :) - Du finner lett det i menyen øverst, under "kontakt".

Uansett, har endret mailen på din gamle bruker. Slik at du skal kunne be om et nytt passord!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...