Gå til innhold

Garmin Virb Indkøbt - Nogen Med Tips Til Dette Kamera


Anbefalte innlegg

Fandt et godt tilbud på denne i DK, og sidder nu og tænker på, om det er bedst med harness eller hjelm/pande montering, hvis der skal filmes, når der fluefiskes ?!

 

Det er jo noget anderledes end GoPro o.lign, samt tungere.

 

Nogen, som har dette kamera og kan give tips om dette ?

 

God Jul

 

Torben

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror nok panne montering blir best, chest munt blir jo veldig mye armer og lite fisk er jeg redd :P

 

evt en tripod som tåler vann som du kan sette i vannet ovenfor der du står og skal fiske :) evt nedenfor spørs jo litt på hvor fisken står og hvor sola er på himmelen

Tak Sverre for svar / i mellemtiden har jeg selv indset, at Virb er lidt en 'the odd one out' pga laangden, saa den er nu leveret tilbage til forretningen, og nu ved jeg saa ikke helt, om man ikke bare skulle bruge sit digi/kamera, eller koebe et holdholdt kamera i stedet for ? (Er i England, saa derfor den lidt anderledes stavemaade )...God Jul

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du kan jo f.eks kjøpe deg en Go pro hero (nyeste modellen av type billig modellen, koster ca 1070 ish kroner på clas ohlson,den er den absolutt plaineste utgaven, men da har man ikke mistet for mange kroner om man ikke likte måten gopro gjengir verden på :) 

 

og en chest mount til den da så har man jo en kurant kombo til en kurant penge :)

  • Lik 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...