Gå til innhold

flyhooks.org


eide

Anbefalte innlegg

flyhooks.mustad.s60-3399a.6-grid-0-200-2

 

Lanserar ei ny side i dag: http://flyhooks.org/ 

 

Prøvar å samle så masse informasjon som mulig om forskjellege krokar og selskap på denne sida (har ikkje bilde av alle krokar enda da eg rett og slett ikkje har alt ). Tar gjerne imot forslag til nye ting ein kan gjere med data som er samla inn og ting som fungerar/ikkje fungerar så bra i dag.

  • Lik 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

L: Length of hook

G: Gap height

W: Wire thickness

Dette er gull info! Dette er en side jeg kjapt legger til favoritter.

Har og tenkt på å få med shank length, men det får bli seinare.

 

Er mangen krokar eg manglar (og eg kjøper ikkje inn heile boksar for 2stk), så vist nokon har 2stk av overs i størrelsar så kjøper eg gjerne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gull side, som viser internett på sitt beste. Sær informasjon som er viktig for noen få raringer som oss!

 

Kjell

Dette er viktig info for slike som oss, så får eg kombinert det med litt utvikling og, så to fluer i ein ;)

  • Lik 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

flyhooks.gamakatsu.sc15.2-grid-1024x512.

 
 
Fått lagt inn litt Gamakatsu & TMC krokar i kveld, har tatt bilder av 150+ nye krokar, men må ta arbeidet med å prosessere og legge ut litt etter litt.
 
Følgande krokar har fått bilder:

flyhooks.tmc_.2488.14-grid-1024x512.jpg

  • Lik 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig bra initiativ å lage en slik database til alle av dem litt over snittet interesserte :)  Personlig har jeg ei greie med at jeg liker dem krokene ved størst mothake. Vil si avstand fra spiss til buen og er interessant.

Vet noen klager over stålkvalitet etc. Min erfaring er at noen kroker bøyes lettere enn andre. Andre har påstått at noen kroker faktisk knekker lettere enn andre? Vært gøy med litt fakta/tester.

  • Lik 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig bra initiativ å lage en slik database til alle av dem litt over snittet interesserte :)  Personlig har jeg ei greie med at jeg liker dem krokene ved størst mothake. Vil si avstand fra spiss til buen og er interessant.

Vet noen klager over stålkvalitet etc. Min erfaring er at noen kroker bøyes lettere enn andre. Andre har påstått at noen kroker faktisk knekker lettere enn andre? Vært gøy med litt fakta/tester.

Litt fakta/testar hadde eg tenkt folk kunne komme med sjølv: når eg er ferdig med krokane eg har liggande no skal eg få på plass eit review verktøy der folk kan skrive/kommentere på forskjellige krokar. 

  • Lik 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...
  • 1 måned senere...

Litt oppdatering på flyhooks.org:

  • Du kan no logge inn via flytyer.org konto og lagre favoritt krokar og legge inn ein review + rating av krok
  • På krokar kjem det no til å komme opp linkar til relevante sider for den kroken: feks 454BL, 102y og 2488 - dette er noko eg legg inn og som ikkje er opent for alle å legge inn enda (har lagt inn linkar fra rakkenes.com i dag, kjem meir seinare)

Ellers kjem det straks

  • mulighet for gruppering av krokar for å lett kunne sammenlikne relevante krokar
  • "similar to this hook" funksjonalitet

Og nokre krokar er på vei og det kjem nye bilder om ikkje så alt for lenge.

  • Lik 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...