Gå til innhold

fario classic


Jarle Eika

Anbefalte innlegg

Det er litt hardt og innrømme for en som ikke er guideline mann, at man er nysjerrig :P

Noen som har fått testa fario classic? Er de inne på noe igjen eller har de laga en stor flopp igjen sånn jeg syns fario crs var? Crs var alt for tøff, passer bedre til sjøørret og smålaks denging enn tørrflue fiske

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe. Nå er jeg guideline selger og skal vell ikke uttale meg så mye. men flopp var vell i strengeste laget jarle eika ;)
så langt jeg har fått prøvd fario classic er den lik gamle fario, men er strammet litt mere opp. Vil føle den som mere presis og spenstig enn gamle
fario.

  • Lik 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis den er lik den gamle, bare litt strammere, så er det absolutt noe jeg er nysjerrig på :) likte den gamle meget mye bedre enn crs'n

Edit: var vel kanske noe streng, men jeg hadde ikke forventa at de laga en såpass tøff stang med fario navnet

Endret av Jarle Eika
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en 9'5 6-delt CRS. Synes denne er veldig ålreit og i hvertfall hvis man tar størrelsen med i betraktning når nedpakket. Jeg hadde først den originale fario 95'en og merker ikke enorm forskjell. Et hakk kvassere med ørlite mer stabil tupp hvis jeg kan beskrive den på noen måte. Men som dere forstår, så er det bare min subjektive mening.

Endret av fender77
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Akkurat kjøpt meg Fario Clasic i 9' #5, aksjonen kjentes super smud ut, gleder meg til å svinge den til helgen :)

Har kjøprt Orvis Hydros trout line i samme klasse, spent på om comboen tikker ;)

Noen andre som har skaffet seg denne stangen og har gjort seg opp noen nyttige erfaringer?

 

 

 

Daniel

  • Lik 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...