Gå til innhold

Nordis flueutstyr


Klinsmann

Anbefalte innlegg

Her var det så mange skrivefeil at det må være google translate som er brukt. Da blir jeg straks veldig skeptisk. På bunnen av nettsiden dere finnes bilder/ikke-fungerende lenker til hhv "Chicago Tribune", "Microsoft", "Deloitte", "Discovery channel", "USA today" og "NPR". Jeg blir ikke noe mindre skeptisk.

  • Lik 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Profesjonelt ørret-sett", faktisk :-D

Tror før jeg ville spikket meg stang og snelle sjøl, før jeg handlet derfra . . .

"Stangen har en utrolig sterk AAA aksjon- kan sammenlignes til Sage Zaix, som gir deg høy linehastighet på lang avstang. Anbefales for ørretfiske".

En av de artigste salgsannonsene jeg kan huske å ha sett, dette :-)

Endret av Lars Ninive
  • Lik 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snella er mistenkelig lik denne: 

http://www.ebay.co.uk/itm/ALUMINIUM-FISHING-FLY-REEL-TROUT-2-1BB-5-6-/391408982188?hash=item5b21cb18ac:g:ceMAAOSwZd1VeQQB

Nå er det ikke noen stor heksekunst å kjøpe stenger fra kina med sage z-axis aksjon ( uten skrivefeil som i annonsen) . Har fått tilbudet på mail noen ganger selv. Sikkert helt greit utstyr-, men blir kanskje ikke noe bestseller?

Sjekket på whois.com. Så siden er reel nok, registrert i Polen og med adresse i Trønderlag, som oppgitt på finn.no. Så det er vel en ny aktør, så får en avgjøre med seg selv om en vill handle derfra eller ikke. Nye aktører er alltid spennende, men det norske markedet er ikke akkurat stort.

Endret av Terje Bendiksby
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hohoho, dette var morsom lesing.

OK, man skal jo ikke rakk ned på folk som  starter noe nytt, gudene vet det er vanskelig nok å være gründer i Norge, spesielt i noe så smalt som fluefiske.

Jeg håper de får en stor suksess og at mange opplever "Fiske glede med produkter fra Nordis"

 

Men kjære folk hos Nordis - før dere lager hjemmeside, få en middels kompetent 15-åring til å lese korrektur, orrdeling og tegnsetting først.

  • Lik 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Unknown User

Spennende at de har vært på Bornholm for å fiske laks med fluestang fra land. Blir sikkert tatt noen forvirret laks per år men å ha det som fokus virker muligens litt ... ja, ikke så fisketenk hvert fall.

 

(fra bloggen deres)

http://fiskehobby.blogspot.no/2015/04/fsi-fisketeam-ego-fishing-borholm.html

 

Her er et innlegg som kanskje viser hvor folka bak butikken kommer fra og det forklarer nok også teksten som har et stenk Google translate over seg.

http://fiskehobby.blogspot.no/2015/03/sjfiske-fra-batsea-fishing-from-boat.html

 

Med dette sier ikke jeg at de ikke muligens er veldig seriøse. Jeg ønsker dem lykke til.

Endret av Fredrik Leth
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Jeg har handlet på nordis og fluene så pene ut. Jeg kjøpte en nordis 13.7 den ha en fin aksjon og var lettkastet med en skyteklomp på 37 gram.jeg snakket med thomas han er fra polen og har bodd i norge i noen år. Bra service og rask levering. Bra at noen tør å prøve.

  • Lik 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle dere. 

 

Jeg har gått til anskaffelse av Nordis 9" 5'ern med skadi 5/7 snelle og WF5F (windcutter). 

Må bare si jeg ble veldig positivt overrasket da jeg prøvde stanga. Stanga vil jeg si er utrolig lettkastet. Jeg har fått prøvd ut stanga i godt med vind og den har kraft i massevis.

Rullekast likedan. Snella er meget tight. Litt tidlig på sesongen her så ikke fått kjørt fisk på den enda, men regner med å få prøvd den ut på storørreten da jeg drar til isterfossen i begynnelsen av juni ;)

Topp stang til en meget rimelig penge. 

  • Lik 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan. Nå har jeg fått prøvd nordis 10 fot klasse 7 jeg brukte en klump på 17 gram å det fungerte meget bra til vann og overhode kast. En meget spennstig stang og fin aksjon. Anbefaler folk til å få prøvd stenger fra nordis. Jeg er blitt positivt overrasket over hva di har fått til.

  • Lik 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Du kan skrive til oss. Fluefiske, meitefiske og havfiske klubben.


Gode priser for utstyr testere som kan annonsere for oss.


Vi inviterer fiskere som  har lidenskap og som ønsker å forbedre noe.


 


 ønsker du  å prøve vårt utstyr? - send oss en e-post


thomas.radoy@gmail.com


Kjetil tlf. 92647017, Thomas tlf. 91917298, Terje tlf. 95040580


 


Vi er i Rogaland, Nordland og Sør-Trøndelag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...