Gå til innhold

Synkeline


Olav Haug

Anbefalte innlegg

God sinktipline med synkegrad 3-4, i klasse #5 eller #6 ønskes kjøpt eller byttes. Må være ny eller meget pent brukt, altså ikke noe utslitte saker. Med tanke på bytte, så må du bare komme med ønsker og forslag, for jeg har en del rart liggende. Bla. flere nye liner i forskjellige klasser. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, og beklager seint svar!! Måtte lese litt om lina og lurer på om den blir litt for tung i forhold til femmerstanga den er tiltenkt. Venter litt og ser om det dukker opp andre alternativer. Sorry, Sondre, men regner med at det går greit ;)

 

 

Veit du hva - argumenter gjerne for den beste sinktiplina for ferskvann, streamer og ørretfiske folkens  iiinnocent

Endret av Olav Haug
  • Lik 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan anbefale deg å teste Guideline 4-cast F/S3. I utgangspunktet synes jeg alle sink-tip liner er slengete og krever litt kastejustering. Har testa flyteline med polyleader fra Airflo, men dette ble bare enda værre. Jeg bruker en klasse 6 stang for streamerfiske. 4-cast F/S3 i klasse 6 ble for tungt for stanga mi. Byttet lina til en klasse lettere (#5) og da ble det bedre match! Lina ligger vektmessig litt mellom klassene, så titt gjerne litt ekstra på klumpvekta før du eventuelt bestemmer deg. Kanskje dette gjelder for flere sink-tip liner?

  • Lik 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...