Gå til innhold

Viktigheten av lokale fluebutikker


Terje Bendiksby

Anbefalte innlegg

Sitter og binder fluer til den store gullmedaljen og plutselig trenger jeg noe materiale i hu og hast. Da er det en ser viktigheten nordisk fiske, stram line, gero osv. Så de småkronene en ev tjener på utenlands kjøp er etter min ikke verdt det i forhold til nytten av å ha gode butikker her på berget. De har et bra utvalg og er uunværlige.

  • Lik 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig Terje. Når jeg har satt av en ettermiddag/kveld for binding og finner ut at jeg mangler FlyRite nr 10 til kveldens økt, ja da er det greit å kunne svippe innom nærmeste forhandler og ta med seg ei pakke. Skal man kjøpe små eller normale kvanta så er det veldig lite å spare på å handle utenlands. Jeg kjøper bare materiale som jeg ikke klarer å få tak i hos lokal forhandler, på internett. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er glad i å gå og snoke i gode butikker. Veldig ofte blir det dyrt når man er innom slike butikker... (uten at det nødvendigvis har noe med prisnivået å gjøre.

Har også fått meget god hjelp av Robban på Gero til å sette sammen noe bindemateriell som jeg satt veldig pris på. Sånn hjelp og service er gøy å komme over som kunde, og en ting jeg håper de gjør gode penger på. Det er vel fortjent!

 

Men allikevel så handler jeg i all hovedsak der det passer meg.

 

Men det er jo fristende å oppsøke folk/butikker hvor man har en hyggelig kjøpsopplevelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...