Gå til innhold

Velkommen til Fluefiskesiden
Hei du og velkommen til Norges største nettsted for fluefiske!
Registrer deg nå for å få tilgang til alle funksjoner og muligheter. Når du er pålogget vil du kunne stille spørsmål, delta i diskusjoner, delta i chat, PM og mye mer. Denne meldingen forsvinner når du er pålogget. Det tar kort tid, og du kan også logge på med din Facebook-konto om du ønsker. Velkommen inn!
Logg inn Opprett en konto

Foto

FangeTV:

• Please log in to reply
333 svar til denne tråden

Gisle

Gisle

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 4436 Innlegg:
  • LocationRøyken
Sitter å redigere på litt film fra 2007 ,tenkte jeg skulle dele litt med dere. Bare så alt for lenge til vi er der igjen :'(

http://gallery.mac.c...helgesen#100125

Gisle

Guest_Terje Refsahl_*

Guest_Terje Refsahl_*
  • Guests

Sitter å redigere på litt film fra 207 tenkte jeg skulle dele litt med dere. bare så alt for lenge til vi er der igjen :'(

Gisle

Kan du si det, som er der very soon ::) ;D

Terje!

Gisle

Gisle

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 4436 Innlegg:
  • LocationRøyken

Sitter å redigere på litt film fra 207 tenkte jeg skulle dele litt med dere. bare så alt for lenge til vi er der igjen :'(

Gisle

Kan du si det, som er der very soon ::) ;D

Terje!

He he. lite orrfugl på NZ da. ;) Men snittstørrelsen på ørreten er litt større, så det lpmpanseser jo en del for manglende storfugl ;D ;D

30 dager.....

Gisle

Gisle

Gisle

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 4436 Innlegg:
  • LocationRøyken
Mer FangeTV fra Nya Sealand

http://gallery.mac.c...helgesen#100130

Gisle

Gisle

Gisle

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 4436 Innlegg:
  • LocationRøyken
fanging i Tynnfisbekken  ;D

http://gallery.mac.c...helgesen#100141

Gisle

JB.

JB.

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 8349 Innlegg:
  • LocationBærum
Mye fin stemning du har fanget og forsterket med toner her Gisle!  :)

Jørn

Tore Slettengen.

Tore Slettengen.

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 1355 Innlegg:
Blir bestandig litt satt ut da jeg ser så klare og intime småelver, synes vel egentlig jeg har det bra der jeg pleier og være her også, men det er like fullt lett å drømme seg bort........gi oss mer!
Fine filmsnutter Gisle! :)
Motto: Løft kun ett bein om gangen.....ellers går du bare på snørra!

Guest_Henning_*

Guest_Henning_*
  • Guests

fanging i Tynnfisbekken  ;D

http://gallery.mac.c...helgesen#100141

Gisle

Nydelig :D

Osprey

Osprey

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 1323 Innlegg:
  • LocationGrimstad
Flotte greier !! Og så spørres det hva det er som er så spesielt med auren  :o
Det er jakt med alle sansene i sving det der. Til og med den 7'ende ;)

Mvh
Rolf Jørn F.
Tilfeldighetenes treffsikkerhet er nådeløs....

Gisle

Gisle

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 4436 Innlegg:
  • LocationRøyken
Takk for hyggelige tilbakemeldinger gutter

Har laget en spesiell snutt til selveste Frittjåff von Derbaksmell, føler meg sikker på at vil sette pris på fanging i Scrotum Creek.
Mistenker at denne også kan varme et Puristhjerte eller to ;) http://gallery.mac.c...helgesen#100151

Gisle

NB: du er ikke full, det er litt kødd med lydsporet det første minutte ;D skal fikse det.

Tore Slettengen.

Tore Slettengen.

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 1355 Innlegg:
Den kjente jeg neantell, og hele parykkproduksjonen står rett opp! :)

Mvh; Frittjåff von Derbaksmell.

Guest_øystein_*

Guest_øystein_*
  • Guests
Fyttigrisen du har fisket noen pene steder Gisle, bare litt misunelig hehe.

Kanon filmer du legger ut, de hjelper absolutt ikke på fiskefeberen.

Gisle

Gisle

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 4436 Innlegg:
  • LocationRøyken
Da var det tid for litt FangeTV igjen :D

http://gallery.mac.c...helgesen#100166

Etter å ha fiska sammen med Halvor de 3 første ukene av vinterns tur,  møtte vi Øyvind og Bjørn den siste uka.

Første delen av denne snutten er fra en flytur de gjorde inn til en frekk elv syd på sørøya. Etter flyturen kommer et klipp fra en fisk som Øyvind fanger (ny pers) lengre nord på Sørøya i en nydelig liten elv, med lite, men stor fisk.
På en dags fiske så vi kun 4 fisker.  :o

Gisle

André F. Aubert

André F. Aubert

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 946 Innlegg:
  • LocationOslo
ok.. jeg skjønner at jeg ikke er helt på høyden når det gjelder teknikk!
Jeg klarer ikke å få spillt av noen av disse snuttene, så hva gjør jeg?

har lastet ned og alt skulle være ok. men et skjer ikke en drit!  Har ett program som heter Win media cnter som bare opner seg, og der stopper det..
André F. Aubert

Mob: 93 68 18 81

mail afa@nordvikpartners.no
www.nordvikpartners.no

"If I'm not going to catch anything, then I rather not catch anything on flies...Bob Lawless"

Gisle

Gisle

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 4436 Innlegg:
  • LocationRøyken

har lastet ned og alt skulle være ok. men et skjer ikke en drit!  Har ett program som heter Win media cnter som bare opner seg, og der stopper det..

Vet  ikke om jeg kan hjelpe deg Andre. Er nok i samme liga når det gjelder teknikk. Jeg lar automatikken styre skuta.
Snuttene er laget på Mac og du må en Quick Time Player for å se snuttene. (har intrykket av at du lastet ned denne?) Men jeg sliter med å få dette til å funke på PC  på jobben, jeg også. Selv om jeg har lasta ned Quick Time Player.

Noen som kan hjelpe?

Skal se om det er noen som bidra på noen mac forumer.

Gisle

Gisle

Gisle

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 4436 Innlegg:
  • LocationRøyken
Fanging i Brattfjelbekken ;D

New Zealands vakreste dal. Fiskene var laaange og mange. Har desverre ikke noe særlig bilder av omgivelsene, så dere får nøye dere med fiske. Stakkars dere ;D

http://gallery.mac.c...helgesen#100176

Gisle

Tore Slettengen.

Tore Slettengen.

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 1355 Innlegg:
Nå ble jeg via noen nærvepirrende minutter dobbeltglad og svimmelrusa av å se filmbitene dine Gisle! :)
Det er absolutt ikkeno å si på det du særverer oss....helt topp og bare til å drømme seg bort i, men at jeg måtte oppdatere Quick Time Player'n min som av en eller annen grunn befant seg på steinaldernivå (5 komma et eller anna), og at hele drittmarskina gikk i vranglås under ei oppdatering i forige uke som førte til fem dager uten LCD solskinn mens den var på reperasjon, OG at grunnen til vranglåsen var ei oppdatering (av opprativsystemet)......ja så var det ikke så reint lite nærver med i bildet da jeg oppdaterte QTP i sta! :-\ :D
(Løp faktisk rundt i stua å reiv meg i sjegg og hår mens det pågikk! ::))
Men det gikk bra, og nå fikk jeg endelig sett de to siste du har lagt ut! :)
Lysta til å vinna litt i Lotto (kjøpe et par lapp-topper i reserve) og ta en liten vintertur ned til New Zeland er gørdiger......og det er faanimeg di skyld (det med New Zeland altså! :) :D)

Guest_Terje Refsahl_*

Guest_Terje Refsahl_*
  • Guests
Nå er jeg bare enda mer sikker på at hele forbanna vinteren beror på en stor missforståelse da jordkloden ble til,  og at en liten håndfull
mennesker langt pokker i vold oppe i den nordlige delen av verden må betale prisen :'( :'( :'( ;D

Jeg har nå sittet å sett igjennom flere av disse fange klippa til Gisle i denne tråden, og jeg skifter herved taktikk fra en Vikinglotto kuppong og en lottokuppong i uka til 37 vikinglotto og 37 lottokupponger i uka. Velger da bort mat og annet tøys, og satser på knekkebrød og vann samt noen besøk til kompiser etc sånn ca mellom 16.00 og 17.00 5-7 dager i uka. ;D ;D ;D

Det er forøvrig merkelig med disse snuttene til Gisle. Har prøvd å se dem tidligere med det har tatt så inni granskauen lang tid å laste dem ned at jeg mer
eller mindre ga opp.
Nå funker alle, det er bare å klikke på linken og de spiller av med en gang. Skjønner ingen ting, men who cares så lenge jeg får sett dem.

Gisle; dette er utrolig bra og ren skjær tortur. ;D ;D
Dog en tortur jeg kan leve med så bare fortsett ;D ;D

Terje!

Guest_ToppD_*

Guest_ToppD_*
  • Guests

Spill den av på VLC media player, den får du lasta ned.
Den spiller vel av det meste av filmer

Gisle

Gisle

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 4436 Innlegg:
  • LocationRøyken
Takk for hyggelige tilbakemeldinger gutter. :)

Har merka dette med at det går raskere å laste jeg også, Usikker på årsaken, men .mac som levere galleri funksjonen der jeg legger ut snuttene, har fått noen oppdateringer den siste tiden, så det kan være noe med dette.  Nå skal det også sies at det er noe høyere kvalitet på snuttene en på youtube og lignende men likevel.

Hvis dere laster den største fila, så er det såpass at man kan overleve å se dem i fullskjermversjon. ( de to pilene i nedre, høyere hjørne)

Tore: Det er enkelte skyldspørsmål jeg uten større angst kan påta meg, ditt sug for NZ er nok noe jeg kan leve med ;D
Terje: Mer tortur er i vente ;) Begynner å minke på råmateriale fra NZ. men nå er det jo muligheter for litt nytt materiale om en      drøye 14 dagers tid..... ;D

Gisle

0 Bruker(e) leser dette emnet

0 medlemmer, 0 gjester, 0 anonyme brukere