Hvis jeg kjenner produktet og vet hva jeg skal ha, så kan siden være grønn med rosa prikker og med menyen til høyre for min del. Og når jeg handler fiskeutstyr så vet jeg hva jeg skal ha.
Jeg synes siden funker fint, jeg får info og kan kjøpe hvis jeg vil. Jeg har det heller ikke travelt når jeg handler fiskeutstyr på nettet (det tar jo uansett tid å få det levert) så om jeg må klikke litt frem og tilbake for å finne relevant info, så er det bare kos.
Dette er tross alt en hobby. Er det ikke litt av sjarmen at ikke alt er super-striglet og hyper-kommerst?
Morsomt at noen av forkjemperne for "mom and pop shops", altså de små, uavhenginge produsenter/merker er de samme som kritiserer en fluefiskebutikks hjemmeside for å være hjemmelaget....
Mener du alt du skriver?!
Tror du ikke Nordiske vil ha nye kunder? Vi som kjenner til Nordiske vet jo hva de står innefor og handler jo der uansett hvordan siden ser ut. Men hvis man ikke er aktiv fisker f.eks og skal handle en gave til andre er det jo et poeng at siden ser proff ut, skaper trygghet. Førsteintrykk førsteintrykk og førsteintrykk!
Og hvem er du til å fortelle hva vi skal mene? Er det en ny moderator-rett du har?
DF