Gå til innhold

Kan du ikke start en ny en a


Gjest Flyfisher

Anbefalte innlegg

Meget godt tiltak Per Edvin!

 

Da er du hosten som fordeler fluene til de andre. Når dere har bestemt dere for når fristen for påmelding er og siste frist for å sende så kan dere sende en PM til Per for å få adressen hans.

Eller ønsker du å legge ut adressen din her Per Edvin?

 

Håper at dere ønsker bilder, Per Edvin kan f.eks sende sitt sett til meg slik at jeg kan ta bilder av fluene deres. Jeg sender de i retur etter en dag eller to.

 

mvh

 

Rune

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha bladd litt i bøkene mine har jeg funnet ut at jeg vil prøve meg på en Leptophlebia nymfe.

 

Foreslår at alle som skal være med sender PM til Per Edvin om hvilket mønster de vil binde, så legger han ut en oversikt når han har fått inn svar fra alle.

 

RuneW

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foreslår at alle som skal være med sender PM til Per Edvin om hvilket mønster de vil binde' date=' så legger han ut en oversikt når han har fått inn svar fra alle.

 

RuneW[/quote']

God ide Blowfish :P , men vi må sette en påmeldingsfrist.

 

Hva om vi setter påmeldingsfristen til kl 22,00 i kveld, og innsending av fluene på mandag.

Hvordan passer det?

 

Helge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hermansen

Ikke at jeg har noe med det MEN det er da folk her som ikke er online hver dag, dumt å gå ut med en frist som blir gjeldene samme dag. Man bør sette fristen noen dager frem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Påmeldingsfrist kl. 22.00 i kveld høres ok ut.

Men frist for å binde fluene bør kanaliseres ut med noen dagers varsel.

Jeg kan sende ut en samlemail til alle sammen med deltakerliste og hvilke fluer som skal bindes. Adressen til Per Edvin kan jeg også føre på.

 

Jeg er til rådighet dersom dere trenger det.

Videre kan jeg opprette en gruppe for denne runden av flueringen.

De som er med trenger ikke å melde seg på det ordner jeg.

Videre kan ingen heller melde seg på denne gruppen.

Det kan være kjekt dersom dere ønsker en grei oversikt på e-post adresser og kjapt sende PM.

 

Hva mener dere?

 

mvh

 

Rune

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...