Gå til innhold

Kaos


S3

Anbefalte innlegg

Skulle ønske jeg ikke var så rotete av meg, men nå er det så kaos at jeg ikke orker å begynne å rydde. Noen "bedre"..?

Jeg flyttet igår inn i mitt nye flubinderrom i kjelleren. En liten bod på 2,5x2,5m og det ser allrede ut som hos deg og det bare etter 2 fluer  :o

Før hadde jeg alt utstyret i store plastbokser fra Clas, tror jeg skal begynne å henge materiallene på veggen som i butikker for å ha bedre oversikt. Gudene vet hvor mange ganger jeg har kjøpt materialler jeg ikke viste jeg hadde. ???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må kjøpe meg flere slike Ikea-skuffeseksjoner i tre, så får jeg litt av rotet vekk og lett å hente fram igjen.

Problemet er jo at det ikke er like lett å legge materialene tilbake der de hører hjemme etter bruk.

Binder du mange eksemplarer av samme flue blir det jo lettere å hole orden, men ofte blir det ikke slik...

Henge på veggen er praktisk ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gudene vet hvor mange ganger jeg har kjøpt materialler jeg ikke viste jeg hadde. ???

Hehe, heg kjøper noen ganger materialer fordi jeg ikke finner de i haugen med alle binde-greiene :-[

Hmm....virker kjent.

Kan vel være sånn med andre ting og,når du trenger det finner du det ikke,men gå å kjøp ny....da har du plutselig dobbelt opp. ;D

Har gått til anskaffelse av et skatoll,i et håp om at det kan lukkes engang. ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...