Gå til innhold

Kule sitater og visdomsord


Jøran

Anbefalte innlegg

Åhh. Visdomsordtråden. Beste jeg vet. Har denne her: "Alle mann kjente seg igjen på lukten av driten da de hadde drukket nok av den gamle spriten".  Tror den var sånn ca det altså. Bortimot. Uansett, den ler jeg godt av altså. Da virkelig gynger det i magen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere sett Madagaskar? Pingvinene som går tom for drivstoff. "Hva gjør vi?" "Smil og vink gutter, smil og vink" ;D Jeg digger den.

Den tenker jeg meget ofte på i jobbsituasjon når jeg har mest lyst å gå berserk. Når jeg tenker på det så klarer jeg og gi faen....

Det er faktisk ingen dum ting å huske i livet! Smil og vink!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fredrik hoffmann

Hei folks, detta er HARRY! Hold dere til norske quotes. Det blir bare

TEIT og USA-harry på engelsk! Vi er da bedre sjøl??

Æhhh.. norske Quotes ??

Ironisk... Tjaaaa....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. Da prøver jeg på en som jeg har laget sjæl.

Når nordavinden blåser og håpet svinner, da er det best å sitte inn å nippe pinnner!

He hæh... hva sier dere nå dere? Den satt skikkelig!! Blir ikke dette et omkvedsord i fluefiskemiljøet i Norge (/Skandinavia) så vet ikke jeg. Ikke for å skryte, men jeg har et litt talent. Hæh..? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. Da prøver jeg på en som jeg har laget sjæl.

Når nordavinden blåser og håpet svinner, da er det best å sitte inn å nippe pinnner!

He hæh... hva sier dere nå dere? Den satt skikkelig!! Blir ikke dette et omkvedsord i fluefiskemiljøet i Norge (/Skandinavia) så vet ikke jeg. Ikke for å skryte, men jeg har et litt talent. Hæh..?   

Satt som ei kule den...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. Da prøver jeg på en som jeg har laget sjæl.

Når nordavinden blåser og håpet svinner, da er det best å sitte inn å nippe pinnner!

He hæh... hva sier dere nå dere? Den satt skikkelig!! Blir ikke dette et omkvedsord i fluefiskemiljøet i Norge (/Skandinavia) så vet ikke jeg. Ikke for å skryte, men jeg har et litt talent. Hæh..?   

dødsrå ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert noen av dem som er postet før, men jeg regner med at jeg kan bidra med endel nye Hoffsitater.

Ivar Hoff:

Si meg, har Pascal Simpson fått for liten shorts, eller er han bare feit?!

En dårlig avslutning fra Pascal Simpson, som forøvrig bør ta en telefon til Grethe Roede.

Ja, dere lå lenge likt, men så kom starten.

Det var fortjent at han fikk sitt andre gule kort for kampen, men det var unødvendig av dommeren å gi han det røde. Slik dømming må vi få slippe å se flere ganger.

Viking spiller så vakker fotball at den burde tonesettes.

Straffespark er nesten like enkelt som å ta avspark.

Spennende spiller denne Werni, hardere mottak enn skudd.

Speaker'n oppfordret publikum til å gi fra seg ballen når den ble sparket opp på tribunen. Jeg hadde sagt: Ta den med hjem og tren teknikk.

Slike tekniske finesser vil jeg ha meg frabedt.

Når noen pirker deg på ryggen, da faller du ikke forover, da snur du deg og ser hvem det er.

Jeg ble kalt inn til formannen, som sa: - Du er en ryddig kar, Ivar, du er ikke alkoholiker og du har ikke voldtatt kona mi. Du har derimot ikke oppnådd resultater, så jeg er redd vi må skilles nå. Jeg svarte: Jeg vet selv jeg er ryddig, og jeg har et edruelig forhold til alkohol. Når det gjelder din kone ... henne har jeg sett. Så det blir ikke aktuelt.

Han løper opp sin egen feilpasning. Da er du kjapp!

Så får vi avslutte med et par sannhetens ord:

Kjetil Rekdal er den fødte fotballtrener. Han diskuterte sikkert taktikk med jordmora da hun klipte navlestrengen.

- Jan Åge Fjørtoft

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
×
×
  • Opprett ny...