Gå til innhold

Nordisk fiskeutstyr med ny nettbutikk!!


Fjellfiskar

Anbefalte innlegg

  • Svar 81
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Postede bilder

drittkjedelig lay out.......representerer ikke bedriften godt nok.........får ikke lyst til å handle.........

Faktisk enig med deg ;)

Det forrige designet var bedre :)

Men mener jeg har har kommentert i en annen tråd med samme emne ???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest staffan@epost.no

det er noe med at en kjøper ikke en møkkete bil, det må være attraktivt når du skal levere fra deg noen tusenlapper.[attachimg=1]

langtfra ferdig, bare en begynnelse.

post-0-13949869578198_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men at NFisks nye side er god å "kaste" med hjelper tydeligvis ikke..?

EDIT:

Jeg synes den nye sia er bedre til det den skal brukes til (netthandel?), tror ikke det er meningen med sia at den skal fungere som en portal.

Heller god funksjonalitet og litt kompromiss på utseende, men som sagt jeg er enig i at sia er litt intetsigende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest staffan@epost.no

dersom man vet hvem og hva disse representerer så handler du.....dersom du ikke gjør det så kan det godt hende at man går videre......de er vel på jakt etter nye kunder......her finnes det undersøkelser fra andre bransjer jeg skal forsøke å lete fram

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg driter tynt i hvordan sida ser ut hvis jeg skal handle på nettet. Den skal være lett å bruke og betalingen skal være sikker.

Hvem fanden handler vel fiskeutstyr til hunder/tusenvis av kroner basert på hvor fancy hjemmesiden er?

Ærlig talt...

Grattis med ny side, Nordisk!

Overraskende mange faktisk :rolleyes:

Førsteinntrykk har alt å si, i alle fall når det kommer til netthandel. Hadde jeg ikke vist om nfisk fra før så er det en stor sjangse for at jeg hadde snudd i "døra" hvis jeg ble møtt med dette designet.

Smaken er som baken, delt.. takk gud for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg driter tynt i hvordan sida ser ut hvis jeg skal handle på nettet. Den skal være lett å bruke og betalingen skal være sikker.

Hvem fanden handler vel fiskeutstyr til hunder/tusenvis av kroner basert på hvor fancy hjemmesiden er?

Ærlig talt...

Grattis med ny side, Nordisk!

Så en side som er oversiktlig, godt designet og har enkle funksjoner er ikke å foretrekke? Da er du en av de få som ikke syntes det... De fleste gjør seg ett første intrykk når man besøker en side, og dette førsteintrykket er serdeles viktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så en side som er oversiktlig, godt designet og har enkle funksjoner er ikke å foretrekke? Da er du en av de få som ikke syntes det... De fleste gjør seg ett første intrykk når man besøker en side, og dette førsteintrykket er serdeles viktig.

Hvis jeg kjenner produktet og vet hva jeg skal ha, så kan siden være grønn med rosa prikker og med menyen til høyre for min del. Og når jeg handler fiskeutstyr så vet jeg hva jeg skal ha.

Jeg synes siden funker fint, jeg får info og kan kjøpe hvis jeg vil. Jeg har det heller ikke travelt når jeg handler fiskeutstyr på nettet (det tar jo uansett tid å få det levert) så om jeg må klikke litt frem og tilbake for å finne relevant info, så er det bare kos.

Dette er tross alt en hobby. Er det ikke litt av sjarmen at ikke alt er super-striglet og hyper-kommerst?

Morsomt at noen av forkjemperne for "mom and pop shops", altså de små, uavhenginge produsenter/merker er de samme som kritiserer en fluefiskebutikks hjemmeside for å være hjemmelaget....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NB: Dette er betrakninger jeg har gjort på bakgrunn som eventuelt kunde uten å ha noe som helst "skjult agenda"

1. Jeg liker ikke den hvite logoen headeren. (header.jpg)

2. Hvorfor er ikke begge stenge priset på forsiden? (tilbud.jpg)

3. Patagonia-bildet er tydeligvis en bug i Opera, men burde jo fikses (patagonia.jpg)

4. Jeg synes produktene burde kategoriseres bedre.. f.eks "Utstyr" = stenger, sneller, snøre etc etc

5. Småfeil som orddeling er jo en bagatell men burde jo rettes

6. Knappen "Nettbutikk" er på en måte overflødig siden man egentlig befinner seg i nettbutikken når man oppholder seg på forsiden.

7. Under "Kontakt" så er profilbildene veldig utydelig, mulig dette er lagt inn med hensikt.

8. Smådall som f.eks under "kontakt" så står det "phone/e-mail" etc når det burde stått "telefon/e-post".. som sagt.. smådall :)

Missforstå meg rett.. Dette er ikke en stygg nettbutikk, men jeg ser helt klart forbedringspotensiale.

nfisk.no er vel en av de nettbutikkene jeg vet som har hatt et "bedre" design enn andre i samme bransje her i Norge. :)

Jeg burde vel sendt dette som mail til nfisk.no, så om moderatoren foretrekker det, så sletter jeg innlegget og sender en mail istedet :)

post-0-13949869578807_thumb.jpg

post-0-13949869579198_thumb.jpg

post-0-13949869579498_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er en typisk hjemmesnekra side

http://www.steffenbrothersflyrods.com/

En noe mere påkosta side

http://www.mcfarlandrods.com/

Felleser at begge bedriftene representerer samma kvalitetsnivå

Hvor ville man handle dersom man ikke viste noe om produsenten??

Ingen av de sidene der hadde noe som vekket min nyskjerrighet til å klikke inn videre på siden. Hadde jeg ikke kjent merkene at jeg nok bare surfet videre. Har jo prøvd både McFarland og Steffen Brothers stenger da, og skal på ingen måte si noe negativt om stengene.

Forslaget ditt Staffan synes jeg dessverre er litt for webplakat aktig. Kan egne seg til en bannerannonse, men ikke til en forside. Må være litt mer dynamisk. Men nå er mitt fagfelt nærmere presentasjon av informasjon og innhold, ikke design.

Beklager forøvrig offtopic. Nordisk har fått ny hjemmeside. Gratulerer! Håper hele fluebindingsbiten blir komplett med det dere har i butikken nå. Den viktigste endringen er vel det som ligger bak og at den blir lettere å oppdatere nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...