Gå til innhold

Jeløya


Tony Pedersen

Anbefalte innlegg

Siden folk drar opp fisk som pokker, så skylder jeg på at jeg er fersk i fluefaget :rolleyes:

Har mine plasser som har vært bra, men som ikke har levert på lenge.. Så jeg har bestemt meg for å finne "den" spotten til helga. Å måtte det komme dritt vær, ja så la det komme. Det er bare hyggelig det. men kan si med sikkerhet at det ikke blir øya :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Da blir det en tur ut i morgentimene får å huke en feit blank en, måntru om det biter? Vi får se!

Lever alltid med trua inntil det motsatte er bevist som regel. Blir tur til Kambosiden først, så Evt ut på Øya om det biter dårlig. Noen flere som skal prøve seg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da blir det en tur ut i morgentimene får å huke en feit blank en, måntru om det biter? Vi får se!

Lever alltid med trua inntil det motsatte er bevist som regel. Blir tur til Kambosiden først, så Evt ut på Øya om det biter dårlig. Noen flere som skal prøve seg?

Misunner deg som har mulighet til det nå midt i uka. Sitter på ås med nesa i bøkene. Tror jeg skal ta meg en fridag på søndag. Må jo komme seg ut nå som det er så mildt.

Ble det noe fisk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg bare greid å binde reker, så hadde alt vært mye lettere:) ser dårlig ut med en tur i fjæra i morgen, meldt mye vind. Jadajada vet det er fine fiske forhold da, men må jobbe meg oppover på m/s skalaen først😩

Men utover dette, så er jeg nok å møtes brått i starten av uka. Da i Moss/Jeløya området.. Om andre prøver fiske lykken midt i uka! Alltid hyggelig å møte likesinnede på tur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Unknown User

Hvis du ikke binder reker så har de gjort en god arbeid på Nfisk og fått inn mye bra bundet reker. Blant annet de nye pattegrisene er nydelige. Tror det er Runar som styrt opp litt. Ganske lik den danske originalen men tynnere dresset. Ser Veldig bra ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dårlig uttelling på øya,begynner desverre å bli normalen......kun noe smårusk og noen følgere i 400g klassen....merker tydelig at garnmafiaen har hatt suksess :P  Kommer over snart Frode,kan ikke bli dårligere enn her ;)

Enig! Det begynner å bli lenge siden jeg hadde suksess på øya sammenlignet med andre steder...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...