Gå til innhold

Jeløya


Tony Pedersen

Anbefalte innlegg

Kan fort bli litt schizofren av å stå for lenge i det kalde vannet,så jeg skjønner at du lurte ;).

Det største problemet mitt er at jeg svært sjelden fisker i sjøen så jeg føler at jeg bare så vidt får flua utenfor toppøyet.

Et 20-meters kast er ikke det samme i sjøen som i elver eller tjern :D!!

Mister liksom trua med en gang jeg begynner å fiske... :-\

Neste gang det blir en tur kunne jeg tenke meg å få være med noen av dere som kan dette fisket Tony :P.

Du får ringe meg da eller sende en mld :)

94987711

Ja du trenger nok litt inputs :)

Psyken er viktig i dette fisket, det er alltid fisk du aldri kommer til, men det er mange imellom :)

Man trenger å være ganske trygg på det man holder på med, for å holde ut i sjøen.

Du hører av deg!

God påske alle sammen :)

Suverent,nr er lagret <<l.

God Påske cccheers

<<l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Tror jammen jeg får til en tur nedover til øya på lørdag <<l.

Må bare stryke samboern litt ømt på ryggen for å slippe unna en bursdag :rolleyes:....

Det er innvilget <<l, du trenger ikke å reise i bursdag til lørdagen,

får da skal vi fiske ;D ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jammen jeg får til en tur nedover til øya på lørdag <<l.

Må bare stryke samboern litt ømt på ryggen for å slippe unna en bursdag :rolleyes:....

Det er innvilget <<l, du trenger ikke å reise i bursdag til lørdagen,

får da skal vi fiske ;D ;D

Hehe,jobber med saken Tommy 8)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det klart for tur nedover til Jeløya i morra.

Er det flere som skal fiske der i morra eller blir det bare meg og Tommy :P?

Vi får ha det tilgode Rune <<l

Det skal vi få til ;).

Takk for hyggelig prat på telefon og du får ta noen sværinger for meg imens Tony <<l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det klart for tur nedover til Jeløya i morra.

Er det flere som skal fiske der i morra eller blir det bare meg og Tommy :P?

Vi får ha det tilgode Rune <<l

Det skal vi få til ;).

Takk for hyggelig prat på telefon og du får ta noen sværinger for meg imens Tony <<l

Takk det samme :)

Skal prøve på det, men er ingen garantier..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble noen fisk på enkelte her og der, fargen på vannet er grei. Klar på utsiden stort sett og litt mer farget på innsiden, slik som det pleier å være :)

Ok. mulig jeg tar meg en ettermiddagstur i morgen eller onsdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er jo sant. Isvann fra Vansjø er kanskje ikke helt heldig :)

Mye spennende plasser rundt hele øya da så burde ikke være noe problem det. Må kanskje forflytte seg litt og lete etter fisken nå? Har vel ikke blitt veldig varmt noe sted enda?

Nei, gleder meg allerede til neste tur. Er spennende om dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

tenker meg en tur i neste uke, en liten pause fra eksamenslesingen. Er det fiskeimitasjoner og utsiden som gjelder? Hvordan vær er å foretrekke nå? Overskyet og en liten sjøørretbris? Har et par plasser jeg pleier å fiske på utsiden, hvor jeg har fått grei fisk, men aldri funnet noen plasser jeg har skikkelig troa på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tenker meg en tur i neste uke, en liten pause fra eksamenslesingen. Er det fiskeimitasjoner og utsiden som gjelder? Hvordan vær er å foretrekke nå? Overskyet og en liten sjøørretbris? Har et par plasser jeg pleier å fiske på utsiden, hvor jeg har fått grei fisk, men aldri funnet noen plasser jeg har skikkelig troa på.

Gjelder å komme seg ut tidelig på morra'n nå ;) Ellers er det det vanlige... overskyet og vind.

Du kan ha like bra fiske i sundet som på yttersiden nå ;)

Trenger du en lokal guide, så er det bare å gi lyd ;)

Vebjørn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tenker meg en tur i neste uke, en liten pause fra eksamenslesingen. Er det fiskeimitasjoner og utsiden som gjelder? Hvordan vær er å foretrekke nå? Overskyet og en liten sjøørretbris? Har et par plasser jeg pleier å fiske på utsiden, hvor jeg har fått grei fisk, men aldri funnet noen plasser jeg har skikkelig troa på.

Gjelder å komme seg ut tidelig på morra'n nå ;) Ellers er det det vanlige... overskyet og vind.

Du kan ha like bra fiske i sundet som på yttersiden nå ;)

Trenger du en lokal guide, så er det bare å gi lyd ;)

knallbra Vebbis ;)

Vebjørn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...