Gå til innhold

Billig god stang


fishe

Anbefalte innlegg

Vurderer å kjøpe meg en ny fluestang til sommeren. Lurte på om noen hadde noen tips til hva slags stang jeg bør kjøpe. Skal være en stang for lett fiske etter forholdsvis lett ørret :D (3#, #4 eller #5). Stanga bør ikke koste strort mere enn 1500kr. Også lurer jeg litt på om dere har noen gode tips til snelle og snøre som passer stanga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vision 3zone 9 fot klasse 4. Prøvde i myra i sommer og ble overrasket over hvor mye stang det er for pengene.

Loop Blackline er også ei stang som er vel verdt pengene.

 

Jeg vet Gamletorvet Sport på Gjøvik fører Visionprodukter, men jeg har null aning på om de har noe inne nå på vinteren. Har ikke vært innom butikken siden i sommer. Men du kan sikkert ringe og høre med dem, om de har stang. Turen Moelv-Gjøvik er ikke så himla lang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guideline har flere gode alternativ i denne prisklassen. Legger du på noen hurdrelapper får du LPX'n som virkelig holder mål. Dette er ei stang med relativt rask aksjon. Tri Cast er billigere med lengre slaglengde og en noe dypere aksjon. Men her er mye å velge i....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet Gamletorvet Sport på Gjøvik fører Visionprodukter' date=' men jeg har null aning på om de har noe inne nå på vinteren. Har ikke vært innom butikken siden i sommer. Men du kan sikkert ringe og høre med dem, om de har stang. Turen Moelv-Gjøvik er ikke så himla lang.[/quote']

 

Er gamletorvet sport den butikken som er laget i et vanlig toetasjes hus litt oppi der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

moelvfisker: Gamletorvet er den som er litt "oppe" i byen ja, forholdvis liten butikk. Det blir Nedre Torvgate som går parallellt med gågata oppover mot Fjellhallen, rett ved en parkeringsplass.

Jeg anbefaler deg å ringe/maile først, siden det er en liten butikk og de primært satser på klatreutstyr og turgreier, så det er veldig usikkert om de har noe inne nå. Hør om du kan få teste stanga før du kjøper den.

 

*bla frem info*

Nedre Torvgate 6

2815 Gjøvik

Tlf.: 61 17 46 55

E-post: firma@gamletorvetsport.no

 

Angivelig finnes det en www.gamletorvetsport.no, men den virker litt nede i skrivende stund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva men Vangen sin nye serie som kommer i år, tror den heter Rambler, og etter mine kilder å bedømme er dette en meget spennende stang serie, dette er en mllomklasse stang , og en 9 fot snøreklasse 4 vil koste deg mellom 1500, og 200 kroner.

Dette er visst en meget rask stang, noe i likheten med Green Vision, men noe mer helaksjon enn G V serien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hermansen
Har hørt en del negativt om fenwick stenger jeg men. Det var jo ett bra tilbud da.

 

Skal du ha fenwick må det være gamle ironfeatheren eller techna AV :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...