Gå til innhold

Linker, billig fluefiskeutstyr!


Tony Pedersen

Anbefalte innlegg

www.sportsbutikken.no

Jeg må jo si jeg stusser litt over "førprisene" man opererer med på tilbudene, både her og flere andre butikker som reklamerer for SUUUUPER TILBUD  ;D

Veil. prisene de opererer med har aldri vært reelle, de blir brukt mest for at folk skal få inntrykk av at tilbudet er langt bedre enn det faktisk er.

ENIG der, spessielt når det kommer til www.sportsbutikken.no,  dem kan dog ha noen untakks tilbud (sjeldent nok)....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 75
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Selv har jeg handlet fra Sportsbutikken. Gav tusenlappen for ei jakke de hadde en veiledende pris på 2999,- Trodde dette var vel drøyt, men så like etter at en sportsbutikk ikke langt unna her jeg bor, solgte samme jakka til 2999,- Dette beviser eller motbeviser selvfølgelig ingenting, men bare fordi noen butikker ikke på død og liv skal selge til fullpris og over,  betyr ikke det at butikken ikke er til å stole på.  :)

Ps! Sportsforretningen jeg så jakka til fullpris i, var forresten en velkjent butikk på Gjøvik som tilhører en stor kjede.

Mvh Øsyetin J

Jeg handlet en Guidelinestang hos Rustadstuen Sport på Lillehammer for kr 800,-  som før hadde kostet 1999,-. Stusset vel litt på at det kunne være så billig. Dette var vel for tre år siden. Var for noen uker siden innom på en sportsbutikk på Gjøvik, som tilhører en stor kjede.(Kan det være samme butikk Øystein? ;) ) De selger fortsatt samme stangen, som er en utgått modell, til den nette sum av 1999,-!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, ja lars, det er jeg en g4 pro jakke sikker på ;)

jeg var der på fredag, den i møllergata, og da var "alt" på veggen 50%. spurte seff om dette gjaldt simms også siden det hang på samme vegg, selgeren svarte litt nølende - ja, men det er ikke så veldig populært, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er godt mulig de dro igang simms tilbudet på torsdag/fredag ja. en kompis jobber på prima avdelingen ved jar(er det vel), og han sa også at det ikke var tilbud på simms. jeg hadde nok en real god porsjon flaks når jeg kom dit på fredag.

var en del g4 jakker som hang der, samt et par guide og en haug med freestone.

det blir nok borte rimelig fort vil jeg tro når folk finner ut av dette ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Da har di fått inn nye rosa spey nakker+++ fra whiting hos go fishing.dk..til den nette sum av 800 kr..

Noen som har noen formening om hvorfor prisen er såpass..kosta ca 300 tidligere. Er det whiting eller go fishing som skor seg på dette?

Det er Whiting som forlanger mer penger, lager jo egne haner bare til de nakkene :)

Så er mye det som koster!

Men klart mannen gjør jo dette for å tjene penger, og disse nakkene kunne man solgt for nesten hva som helst :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har di fått inn nye rosa spey nakker+++ fra whiting hos go fishing.dk..til den nette sum av 800 kr..

Noen som har noen formening om hvorfor prisen er såpass..kosta ca 300 tidligere. Er det whiting eller go fishing som skor seg på dette?

Det er Whiting som forlanger mer penger, lager jo egne haner bare til de nakkene :)

Så er mye det som koster!

Men klart mannen gjør jo dette for å tjene penger, og disse nakkene kunne man solgt for nesten hva som helst :P

Nakker har tradisjonelt vært dyrt her. Heldigvis er det noen som har sprengt det markedet slik at man kan skaffe nakker til en hyggelig penge her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...