Gå til innhold

Akershus, søndag 17.04


Rune Stokkebekk

Anbefalte innlegg

Fiskesesongen i stille vann er igang! Jeg og en kamerat var på vår første tur med bellyboaten i dag i et større vann. Det lå kun igjen bittelitt is i de mest bortgjemte vikene. Skal si at det var småkjølig å sitte i bellyen!

 

Det klekket en og annen mygg og vi så vel 4 vak på 4 timer :-)

Alle utenfor kastehold. Jeg fisket litt med hurtigsynk og streamer og er temmelig sikker på at jeg hadde på en fin en i noen få sekunder før den glapp og jeg satt meg fast. Myggen som klekket var av den store sorten, str. 14 og mørk oliven, den ser sort ut men det skinner grønt i den. Det er nok litt i tidligste laget for de helt store vakorgiene. Men jeg skal ikke vente mange dager, når disse myggene kommer skikkelig igang blir det kanonfiske. Regner med å ta en tur på dagtid i løpet av uka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var nok bunnen du kjente før du satt deg fast og ingen storing. laugh.png' alt=':lol:'> laugh.png' alt=':lol:'> Du lurer ikke oss. :D
Det er ikke helt umulig, men det var sprelling! Hvis det ikke var et hyperlokalt minijordskjelv da :D Også blir det jo helt feil for statistikken hvis jeg har 100% null feeling med fisk!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

her i sverige morroa virkeli startet. fisket hele helga og fikk 4 fine fisker. har ikke veiet dem men alle var godt over 500 helt sikkert. har litt problemer med å legge in bilder her nå lurer på om det er no feil på linja mi. skulle lagt ut bilder av fisk og vann men får det ikke til. obs det er ikke bare her jeg ikke får lagt ut bilder. skal ringe telia jeg så dere får litt bilder fra favorit vannet. fikk alle på super puppa so you know. morro att livet har begynt igjen etter vinter dvalen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her i sverige morroa virkeli startet. fisket hele helga og fikk 4 fine fisker. har ikke veiet dem men alle var godt over 500 helt sikkert. har litt problemer med å legge in bilder her nå lurer på om det er no feil på linja mi. skulle lagt ut bilder av fisk og vann men får det ikke til. obs det er ikke bare her jeg ikke får lagt ut bilder. skal ringe telia jeg så dere får litt bilder fra favorit vannet. fikk alle på super puppa so you know. morro att livet har begynt igjen etter vinter dvalen.

 

Komprimerer du bildene?

De kan ikke være større enn 150kb i filstørrelse. De bør av hensyn til oppløsningen ikke være breiere enn 600 pixler heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...