Gå til innhold

Fluebindekveld i Oslo/Lysaker


Eirik Rusten

Hvilken dag passer best for deg?  

7 stemmer

  1. 1. Hvilken dag passer best for deg?

    • Lørdag 23 januar
      4
    • Søndag 24 januar
      4


Anbefalte innlegg

Hei

Da har vi funnet dager til fluebindekveld som passer min kollega Thomas og meg. 23 eller 24 januar. Vi gir de som har lyst til å være med (blir du ikke med så trenger du ikke stemme :) ) muligheten til å stemme på hvilken dag som passer aller best, og så tar vi den dagen med flest påmeldte.

(vi tar helgedager siden det blir litt snodig å sitte der mens folk jobber "rundt" oss :) )

Vi har en ganske stor kantine til rådighet og kan sette på en projektor med film/internett/bindebeskrivelser/hvasomhelst. Håper så mange som mulig vil komme. Alle kan være med. Både og Thomas og jeg er nybegynnere i fluebinding, så det er ingen krav om supre skills :)

Dette er rett i nærheten av Lysaker brygge, hvor du bla finner Nordisk Fiskeutstyr.

Hjertelig velkommen  ;D

Eirik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innser nå at man i avstemmingen burde kunne stemt på begge dagene. Thomas og jeg kryssa for lørdag, men kan jo begge dagene, så da er vi foreløpig 6 på søndag.

Til stor irritasjon for de som har sagt at de kan lørdag, så bør vi derfor gå for søndag. Neste gang tror jeg vi bare sier en dag :)

Dermed: fluebindekveld på lysaker, søndag 24 januar fra klokken 14.00 og til det ikke er flere igjen eller vi går lei :)

Send pm for adresse og sånt.

Eirik (og Thomas)

PS: Ikke stemt, men har sinnsykt lyst til å være med? No problemo, send meg en pm ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan de som har lyst til å bli med på søndag sende meg en pm? Har ikke hørt fra noen og helga nærmer seg faretruende/med stormskritt :)

Det vil bli servert kaffe og litt snacks, og jeg blir så tjukk og våken hvis ingen kommer og jeg må drikke og spise alt sjøl :)

Hvis ingen likevel kan, må vi nesten utsette greia, og Thomas og jeg kan ta ei kule på lørdan i stedet  ;D

Eirik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, vel. Vår første arrangerte fluebindekveld ble jo en katastrofe  :rolleyes:

Ingen sendte pm om at de kunne komme, og da avlyste vi. Thomas og jeg møttes hos han på lørdagen i stedet og bandt noen fluer da :)

Vi kan godt prøve å arrangere på nytt, men vil gjerne høre hvordan folk som har lyst til å være med på slikt tenker seg at det foregår. Hvilke dager og tidspunkt som passer best etc.

Har snakket litt med noen "lokale helter" som kanskje blir med, og som foreslår temakvelder der man kan få folk inn som kan vise og fortelle litt om aktuelt tema.

Gi lyd om  hvordan det bør gjennomføres, så prøver vi igjen en gang :)

Eirik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...