Gå til innhold

Flyter det?


PålVD

Anbefalte innlegg

et er helt klart at for å karge denne så må jeg over en times tid massere inn fargen. har bare et råd, dra dubbinga fra hverande. jøss dette er reklamsjonsgrunn eller klønethet! og er det det siste så er jeg overrasket, gjennom de siste 12 åra har jeg kjøpt maaaange pakker, men aldri hørt noe om det.

du får bedømme selv etter bildet Jeg kan sende det til deg på mail imorra hvis jeg husker. Det hadde vært gull med reklamasjon da :D

Du mener vel at du har solgt mange pakker regner jeg med ;D hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 89
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Postede bilder

Gjest staffan@epost.no

et er helt klart at for å karge denne så må jeg over en times tid massere inn fargen. har bare et råd, dra dubbinga fra hverande. jøss dette er reklamsjonsgrunn eller klønethet! og er det det siste så er jeg overrasket, gjennom de siste 12 åra har jeg kjøpt maaaange pakker, men aldri hørt noe om det.

du får bedømme selv etter bildet Jeg kan sende det til deg på mail imorra hvis jeg husker. Det hadde vært gull med reklamasjon da :D

Du mener vel at du har solgt mange pakker regner jeg med ;D hehe

Det er helt klart en reklamasjonsgrunn, men jeg vil helst se deg binde fluer for å se om du gjør noe som er totalt feil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest staffan@epost.no

ja, bare littegranne verre enn det! Hvordan har det blitt sånn a? Hvorfor er ikke den ufarga slik? Er det fargen som fremkaller det?

Skrev vel at fargen må masseres inn under forholdsvis høy tempratur, ca. 80 grader, dette er som ullvask dette vet du!.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt klart en reklamasjonsgrunn, men jeg vil helst se deg binde fluer for å se om du gjør noe som er totalt feil!

;D ;D ;D

Vil du ha juling CLaus ;D

Tydeligvis et følsomt tema ;D ;D ;D

Det er helt tydelig at du ikke har fulgt med i timen Claus, Demir er en MILDT sagt dyktig fluebinder. Du kan jo bare sjekke på

renaelvasvenner

Har ikke sagt noe annet jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, så si all naturdubbing må bearbeides litt før bruk, selv den som henger i butikkhyllene.. Tror Demir bare er lat jeg ;)

Round 3. KO!  ;) Hehe, du har nok rett. Men nå har jeg 3500 sider i pensum og ta meg av også ;D Har bearbeidet altfor små mengder om gangen! Skal ta ut farge for farge og bearbeide dette skikkelig en gang for alle. Jeg var ikke klar over at det var nødvendig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TROND! Hvor har jeg ikke tålt kritikk i denne tråden, men denne reagerte jeg på gitt!

Vel Staffan jeg tro du som en voksen mann tålte den lille der ;)

Det er helt klart en reklamasjonsgrunn, men jeg vil helst se deg binde fluer for å se om du gjør noe som er totalt feil!

Jeg tror du skal følge med litt mer på Renaelvas venner Staffan så hadde du sett at Demir er en meget dyktig fluebinder!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest staffan@epost.no

TROND! Hvor har jeg ikke tålt kritikk i denne tråden, men denne reagerte jeg på gitt!

Vel Staffan jeg tro du som en voksen mann tålte den lille der ;)

Det er helt klart en reklamasjonsgrunn, men jeg vil helst se deg binde fluer for å se om du gjør noe som er totalt feil!

Jeg tror du skal følge med litt mer på Renaelvas venner Staffan så hadde du sett at Demir er en meget dyktig fluebinder!

tok dette seriøst opp jeg og har lest gjennom det som er igjen........og jeg finner ikke et sted som jeg her har ikke vært kritikkforstående.

kunne vel sett at du finner fram til hvor jeg ikke er det Trond.......ja bortsett for å få den anklagen du retter her og nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...