Gå til innhold

Vannfast tusj


Hermann

Anbefalte innlegg

Jo, men hvem forhandler det. Har hørt i det som er av bok- og papirforretninger på Hamar men ingen har de fargene jeg er ute etter. De har kun rødt, gult og blått pluss svart. Jeg kan ikke binde BLÅ baetis må skjønne. Har ikke funnet noe hos materialdealerne mine heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hola amigos!

Er det noen som vet hvor man kan få kjøpt vannfast tusj i jord- naturfarger som brunt, mørkgrå, oliven m.fl. Aller helst med flat spiss. Har fått tak i en del gummigreier fra England som trenger farge :)

Hermann

Grønnberg sport har en hel haug liggende i butikken. Jælva fine de der. Nesten som en pensel på den ene siden. Sikkert flere som kan annbefale disse.

Link på forsiden :)

[attachimg=1]

[attachimg=2]

[attachimg=3]

post-2611-13949872430808_thumb.jpg

post-2611-13949872431288_thumb.jpg

post-2611-13949872431777_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...

Jeg bruker Promarker tusjer som brukes av reklamefolk og illustratører. Finnes i absolutt alle typer farger og nyanser. Grov spiss i ene enden og fin i den andre enden.

Kjøpte senest for et par dager siden noen nye på Staples her i Skien og gav 19 kroner pr stk. Vet ikke om de har butikk i ditt område, men det skulle da være mulig å få hos deg også.

Tror det er mellom 140 og 150 forskjellige farger å velge i, og alle varianter av "jordfarger" og alle mulige grelle farger.

Bare gode erfaringer.

Kjell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...
×
×
  • Opprett ny...