Gå til innhold

Hemsedal


doffen

Anbefalte innlegg

Hey.

Jeg og en kompisgjeng har bestilt hytte ved Hemsila måneds skifte juni/juli. Og har etterhvert skjønt at det er ganske mange andre som har gjort det samme.

Jeg kommer til å få leia, hvis det blir 2 kast og 30 min pause, hele tida.

Er det noen andre vann/elver i nærheten det kan være v erdt å teste ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 50
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Regner med dere har elva omtrent for dere selv på den tida, så det er bare å slå seg til ro  ;D

Neida, av andre elver i umiddelbar nærhet har dere jo Mørkedøla og Grøndøla, som utgjør hemsil, samt hallingdalselva, selvfølgelig.

Plenty med fjellvann å velge i, og dere får en oversikt over noen av dem i en folder som fåes der det selges fiskekort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hey.

Jeg og en kompisgjeng har bestilt hytte ved Hemsila måneds skifte juni/juli. Og har etterhvert skjønt at det er ganske mange andre som har gjort det samme.

Jeg kommer til å få leia, hvis det blir 2 kast og 30 min pause, hele tida.

Regner med dere har fått med dere at prisene på kort i fluesona omsider har blitt justert opp til et respektabelt nivå i 2010 ?  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg fikk melding om pris økningen. 900 for 2 døgn er ganske bra det.

Så det kan hende at jeg prøver ut de andre vanna også. der var det 300 for sesong kort.

900!? Hemsila: Elvenes svar på Beitostølen vinterstid? Er vel også pålagt å fiske i nickers, lammeullsgenser og boblevest?

Er da plenty andre alternativer innenfor en times kjøring...

Heisann Montebello  ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg fikk melding om pris økningen. 900 for 2 døgn er ganske bra det.

Så det kan hende at jeg prøver ut de andre vanna også. der var det 300 for sesong kort.

900!? Hemsila: Elvenes svar på Beitostølen vinterstid? Er vel også pålagt å fiske i nickers, lammeullsgenser og boblevest?

Er da plenty andre alternativer innenfor en times kjøring...

Heisann Montebello  ;)

Geilo mener du vel?

Hilsen Bærumsgutt ;D ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg fikk melding om pris økningen. 900 for 2 døgn er ganske bra det.

Så det kan hende at jeg prøver ut de andre vanna også. der var det 300 for sesong kort.

900!? Hemsila: Elvenes svar på Beitostølen vinterstid? Er vel også pålagt å fiske i nickers, lammeullsgenser og boblevest?

Er da plenty andre alternativer innenfor en times kjøring...

Heisann Montebello  ;)

Geilo mener du vel?

Hilsen Bærumsgutt ;D ;D

haha! Dr. Holms kan du få billig av meg Knut! Afterski hvor man må ta av seg på beina(!) og en "flashementalitet" ut av den ville verden. Til og med fruen ble skuffet over spa avdelingen. Nei, takke meg til en lavvu og tyrived over skoggrensa  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hemsila er et merkelig fenomen. Fisker man her er man litt kul samtidig som man er dum som en sau og ikke kan finne veien til noe annet en ei burgersjappe Bæææææ ;D Er kansje ikke så rart at folk har lyst til å fiske her en gang når man hører så mye om denne elva. Jeg har aldri fisket i Hemsila men jeg håper at det lar seg gjøre en gang, må jeg stå i kø så er det ikke aktuelt!

Det går imiddlertidig ann å unngå har jeg hørt.  :)

Må tillegge at jeg blir litt overgitt når jeg leser at folk oppfordrer til å ikke hype denne elva mens de samtidig lar seg avbilde i div sammenhenger med et meget bredt glis og ei purke i hendene fra nettopp denne elva ;D

Det har lett for å bli konflikt når det prates om Hemsil. Lurer på hvorfor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stygt er det ikke! Så absolutt, men man fortjener litt tyn når man har kortpriser som er flere hundre ganger alle andre elver  ;D

Atpåtil er det køfiske!

Blir vel litt som VOSS vannet som kjendisene i hollywood (eller var det bollywood) betalte mange hundre kroner flaska for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...