Gå til innhold

Jazz & Fly Fishing


Anbefalte innlegg

Gjest staffan@epost.no

hold utkikk etter vulgata, ta med deg en melsikt, grav litt i bunnen, der hvor den er middels fast.....skyll mest mulig av substratet bort, har du funnet nymfer så vil de krype opp gjennom det du har tatt for........ Anbefaler deg og filme dette til bloggen, samt nu komposisjon, en fjærlett en, som kan hete "looking for mayflynymphs"   ;);D

Vet ærlig talt ikke om jeg tør å grave så mye i bunnen der - vil helst ikke tenke på hva som kan dukke opp ;)

ikke dypgraving 10 cm er nok

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahahah! ;D

Fikk besøk av Lars Nilssen og Lars Lenth da jeg var i dammen igår, og de har laga en veldig kul video!

Dere finner den på www.larsoglars.no

Ligger også en annen ny sak på bloggen vår - et intervju med Joona og meg i amerikanske Bloodknot Magazine. Flink journalist, så det ble ganske artig, synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fredrik hoffmann

Hahahah! ;D

Fikk besøk av Lars Nilssen og Lars Lenth da jeg var i dammen igår, og de har laga en veldig kul film!

Dere finner den på www.larsoglars.no

Ligger også en annen ny sak på bloggen vår - et intervju med Joona og meg i amerikanske Bloodknot Magazine. Flink journalist, så det ble ganske artig, synes jeg.

Ja det var en kul snutt på Larsoglars.  God tørrfluelandet stil !

Nå er det ikke bare "Fiz" som kjører fisk med henda hos Sherpafilm !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahahah! ;D

Fikk besøk av Lars Nilssen og Lars Lenth da jeg var i dammen igår, og de har laga en veldig kul video!

Dere finner den på www.larsoglars.no

Ligger også en annen ny sak på bloggen vår - et intervju med Joona og meg i amerikanske Bloodknot Magazine. Flink journalist, så det ble ganske artig, synes jeg.

hehe.... utrolig artig dette håvard... :) og en fin side du sjøl har :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper det er en del fiskere i fparken nå ;) Flott site gutter...

Blir vel køfiske der nå - neste år er det vel kortbegrensing og 800 kroner døgnet :)

Så ikke ut som en plass jeg tør vade da. Jeg hater den "sinking feeling" som han nevner ;)

I alle fall en morsom historie og snodig fiskested.

Eirik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...