Gå til innhold

Jazz & Fly Fishing


Anbefalte innlegg

  • 1 måned senere...

Hellau!

I siste nummer av Fluefiske i Norden (#1 2013) er det en artikkel om fjellfiske etter røye, begått av undertegnede. "Hitta rödingen" har svenskene i FiN kalt den. 

Artikkelen innholder noen tips og teknikker som kanskje kan være nyttige. Fjellfiske etter røye er jo svært likt fjellfiske etter ørret, men jeg mener helt klart at røya har noen små særegenheter, og å være oppmerksom på disse kan i enkelte tilfeller være utslagsgivende. Håper dere sjekker ut artikkelen og finner den nyttig og/eller underholdende;)

Bilder og illustrasjoner står min gode venn Roger Bråthen for.

Mvh

Håvard

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hellau!

I siste nummer av Fluefiske i Norden (#1 2013) er det en artikkel om fjellfiske etter røye, begått av undertegnede. "Hitta rödingen" har svenskene i FiN kalt den. 

Artikkelen innholder noen tips og teknikker som kanskje kan være nyttige. Fjellfiske etter røye er jo svært likt fjellfiske etter ørret, men jeg mener helt klart at røya har noen små særegenheter, og å være oppmerksom på disse kan i enkelte tilfeller være utslagsgivende. Håper dere sjekker ut artikkelen og finner den nyttig og/eller underholdende;)

Bilder og illustrasjoner står min gode venn Roger Bråthen for.

Mvh

Håvard

Hei, Håvard! Kjempefin den artikkelen din i siste Flugfiske i Norden  <<l

Og skikkelig fin røye også  8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest Oliver

Ny video på bloggen nå.

Kameramann/special guest star: Gisle Helgesen!

Håvard, seriøst, det der er noe av det beste jeg har sett. Du er utrolig dyktig. Super pro. 

Kjenner jeg ble glad :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meget bra, Håvard  <<l

Jeg liker og respekterer at du tør å gjøre noe seriøst, og ikke bare tulle det bort i spøk. Toppkarakter fra meg  <<l

Enig, men Stubø har en veldig subtil humor. Han får det nesten til å høres ut som et glimt av lykke gjør det verdt å bo så langt nord, hvilket naturligvis ikke er tilfelle. En dag med gode klekkinger og brukbart vær berger ikke vinter og mørketid. Den er for drøy!  ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...