Gå til innhold

Jazz & Fly Fishing


Anbefalte innlegg

"Test" av GL Fario 9' #5 på bloggen nå...

Moro å lese om kasting og kasteopplevelser, Håvard. Du er flink til å skrive, og skikkelig fin blogg   :)

Men det er nok forskjell på Jørgen-hattemaker og Kong-Salomon på hva vi får lov til å linke til av antatte "sponsorting" på siten her  :D  

Men for all del, jeg trives godt som Jørgen-hattemaker.

Selv om det i bunn og grunn dreier seg om kasteting  :) For MIN del er det bare moro med alt som har med kasting å gjøre. Gleder meg forresten til å se filmen din  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest staffan@epost.no

synes mye om jazz, ja fluefiske også, derfor må jeg synes bra om dere også!! morro å lete oppdateringer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Test" av GL Fario 9' #5 på bloggen nå...

Moro å lese om kasting og kasteopplevelser, Håvard. Du er flink til å skrive, og skikkelig fin blogg   :)

Men det er nok forskjell på Jørgen-hattemaker og Kong-Salomon på hva vi får lov til å linke til av antatte "sponsorting" på siten her  :D  

Men for all del, jeg trives godt som Jørgen-hattemaker.

Selv om det i bunn og grunn dreier seg om kasteting  :) For MIN del er det bare moro med alt som har med kasting å gjøre. Gleder meg forresten til å se filmen din  :)

Oi, tenkte ikke sånn på det. Joonas blogg var vel først og fremst skrevet i barnslig entusiasme over et nytt leketøy...

Håper vi sees ved elvebredden i sommer, André!

Mvh

Håvard

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest staffan@epost.no

Dette her er så veldig bra dette at dagen er redda uansett om det blir en fin dag eller ei!

Det er bare en ting som irriterer meg, jeg husker ikke hva Waliserene i slutten av opptaket heter.

Før i tida hadde han med seg dattra også........husker han tilbake fra årene i Tromsø på 70 og 80 tallet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny dogmefilm om urbant fluefiske i Oslo på bloggen nå!

Inneholder bl.a. ørret på over kiloet tatt i sentrum vest og en sterk nytolkning av Jan Johanssons "Här kommmer Pippi Langstrump".

Enjoy

Haha! Så bra!

Var der i sammenheng med at vi heiet på svigerbror under Holmenkollstafetten, og stoppet faktisk her og fantaserte om vak og sånn. Damen mente jeg var noe på viddene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest staffan@epost.no

hold utkikk etter vulgata, ta med deg en melsikt, grav litt i bunnen, der hvor den er middels fast.....skyll mest mulig av substratet bort, har du funnet nymfer så vil de krype opp gjennom det du har tatt for........ Anbefaler deg og filme dette til bloggen, samt nu komposisjon, en fjærlett en, som kan hete "looking for mayflynymphs"   ;);D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hold utkikk etter vulgata, ta med deg en melsikt, grav litt i bunnen, der hvor den er middels fast.....skyll mest mulig av substratet bort, har du funnet nymfer så vil de krype opp gjennom det du har tatt for........ Anbefaler deg og filme dette til bloggen, samt nu komposisjon, en fjærlett en, som kan hete "looking for mayflynymphs"   ;);D

Vet ærlig talt ikke om jeg tør å grave så mye i bunnen der - vil helst ikke tenke på hva som kan dukke opp ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...