Gå til innhold

Jazz & Fly Fishing


Anbefalte innlegg

Kul sak Håvard.

Herlig å se at du tydelig har en svakhet for å fiske på steder hvor du må vade i gjørmehull... Og, det er jo flott ;)

Takk for hyggelige kommmentarer! Hadde en god del mer materiale, men det ble bare mer av det samme, egentlig.

Det stemmer, Lasse. jeg er veldig glad i gjørme;)

I de finere, mer strømmende og Itchen-aktige delene av vassdraget var det stort sett steindødt, så da måtte det bli gytjebad øverst i Upper Itchen istedet...  Fantastisk å fiske på vakende fisk igjen!

Tørrbjørn; det er bra seint, ja. Ifjor på denne tida var det grøtaktig fjærmyggklekking med Marginata-strøssel. I år er det fortsatt tele i myrene...

Blir nok fint der om et par uker når døgnfluene er i full gang, ikke sant Staffan?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Hei alle sammen!

Ville bare si at vår blogg er oppdatert noen ganger siden sist, og at det blir mye video å se nå fremover.  Videoer kommer med ujevne mellomrom utover sommeren.

Masse fiske, litt musikk, og en god del tull og vas.

Vi har bl.a. fiska i Ransarån og turnert i Finland, og de to første ukene i juli står Nord-Finland og Finnmark for tur. Pluss mye annet.

God sommer!

PS! var på en liten tur med Lars og Lars her om dagen... Video kommer på larsoglars.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Må si jeg er imponert!

Oppbyggingen av filmingen er utrolig bra. Veldig stemningsskapende og holder høy kvalitet! Ser frem til å se mer ;)

Dere trenger vel ikke en kar på triangel i bandet deres? Fikk gode skussmål på ungdomsskolen for drøye 20 år siden...  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Takk for fine kommentarer!

Kommer mange kortfilmer fremover nå. Vi har vært på flere veldig bra steder den siste halvannen måneden, mest på Nordkalotten, og sitter med syke mengder materiale fra 4 forskjellige videokamera. Masse gråstein, men noe gull tror jeg også det skjuler seg i dypet av harddiskene... Myye jobb med redigering blir det, men det kommer nok til å komme små filmer i alle sjangre med jevne mellomrom i tida fremover - alt fra seriøst fluefiske til reinspikka sprøyt. Stikkord er stor ørret på tørrflue, åpent nordisk mesterskap i sauna (gjett hvilken nasjon som dominerer der), sightfiske, karaoke, drittvær ++

Fredrik, trommisen, er bandets stillfotograf, og han har lagt ut noen bilder nå. Dere kan jo se på dem hvis dere har lyst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med en gang jeg leste "The Zone" tenke jeg på Chernobyl ;D

Morsom snutt ;D

Du skulle ha hentet musikk fra soundtracket til spillet S.T.A.L.K.E.R Shadows of Chernobyl 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
×
×
  • Opprett ny...