Gå til innhold

Kommentarer til Fluebindecupen Runde 3 - Daddy Longlegs + Valgfritt mønster


Rune Stokkebekk

Stem på dine 3 favoritter blandt det valgfrie mønsteret - Fiskbarhet og Kreativitet!  

112 stemmer

  1. 1. Stem på dine 3 favoritter blandt det valgfrie mønsteret - Fiskbarhet og Kreativitet!

    • Rune D
      1
    • arvlar
      1
    • Torben Berg-Sørensen
      2
    • Hunderørret
      5
    • Vegard Jønnevald
      2
    • Håkon Halvorsen
      2
    • Torbjørn K Meløe
      17
    • Pete
      1
    • Mr Hunk
      3
    • AAL
      2
    • kens
      4
    • Kalle
      5
    • Åboren
      1
    • dj pg
      1
    • Rudix
      3
    • André L
      1
    • double action
      3
    • Sigve
      9
    • Robban
      14
    • mårten
      5
    • Bjørn Roar
      9
    • Magnum 44
      5
    • Lasse18
      3
    • espen_gunner
      1
    • alxxzndr.stb
      3
    • joastro
      10
    • Roger Østberg
      3


Anbefalte innlegg

  • Svar 90
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Det må ikke være to knuter. Men i denne konkurransen må det det.... og så blir det så mye finere og tøffere...da får man mere trua på det....og da fiskar man bedre...fisken synes det er flott og....dessuten får man kose seg lengre med flua..... og dette er jo ei av de få fluene man kan imponere damer med....og....og.

Flere argument trengs ikke!  ;D ;D ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må ikke være to knuter. Men i denne konkurransen må det det.... og så blir det så mye finere og tøffere...da får man mere trua på det....og da fiskar man bedre...fisken synes det er flott og....dessuten får man kose seg lengre med flua..... og dette er jo ei av de få fluene man kan imponere damer med....og....og.

Flere argument trengs ikke!  ;D ;D ;D

hehe...., nå prater vi business vettu ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Refsahl

Det må ikke være to knuter. Men i denne konkurransen må det det.... og så blir det så mye finere og tøffere...da får man mere trua på det....og da fiskar man bedre...fisken synes det er flott og....dessuten får man kose seg lengre med flua..... og dette er jo ei av de få fluene man kan imponere damer med....og....og.

Flere argument trengs ikke!  ;D ;D ;D

Dæven steike, Bjørnar.....kan man imponere damer med fluebinding :D........ og det sier du først NÅ :o :o :o :o ..... har faen meg bundet flere tusen fluer de siste åra

og så har du ikke sagt noe om dette tidligere ;D ;D

Terje!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dæven steike, Bjørnar.....kan man imponere damer med fluebinding :D........ og det sier du først NÅ :o :o :o :o ..... har faen meg bundet flere tusen fluer de siste åra

og så har du ikke sagt noe om dette tidligere ;D ;D

Terje!

Så många fina flugor som du har bundit Terje, så är det ja bara att ringa till Jessica Simpson direkt!  :D :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Send meg adressen, så skal jeg sende deg materiell Henning. Når det er sagt, synes jeg ei fasanhalefjær bør stå på hylla til enhver fluebinder. Brukes jo til så utrolig mye. Vakkert blir det og...samt billig. Men send adressen så får du se det selv.

Sant nok, men det er søren meg variabel kvalitet i lokalsjappene synes jeg..

Ene siden av fjæra kan være über, men andre siden helt ræva..  >:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Send meg adressen, så skal jeg sende deg materiell Henning. Når det er sagt, synes jeg ei fasanhalefjær bør stå på hylla til enhver fluebinder. Brukes jo til så utrolig mye. Vakkert blir det og...samt billig. Men send adressen så får du se det selv.

Sant nok, men det er søren meg variabel kvalitet i lokalsjappene synes jeg..

Ene siden av fjæra kan være über, men andre siden helt ræva..  >:(

Veniard har noen flotte fasanfjær med ferdigknytte fibre! Ser ut til å være helt sykt mye arbeid for luselønn, da de koster 59 kroner ut... Anbefales uansett på det sterkeste.

2470.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skjønte jeg hvorfor jeg ikke har bundet så mange av disse tidligere,for makan til knoteflue skal du lete lenge etter :o!!!!!

Mitt eksemplar er garantert ikke en gullvinner her,men jeg skjønte fort at her måtte jeg bare legge ut ,

for jeg har ikke tenkt til å binde flere sånne!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har nok rett i at den bør være i boksen Bjørnar og "øvelse gjør jo mester"...

Men jeg syns de fasanhalebeina er så jævlig knotete å jobbe med at det må i såfall bli gummibein for min del...

Må innrømme at jeg ikke har fisket veeeldig mye med Daddyer,men jeg får kanskje gi den noen sjanser ;).

Gummibein er vel også mer slitesterkt enn fasanhale eller...? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holder det at man bruker den ene type av hacklet i den valgfrie? Er jo dun og brunt i den orginale.

Foresten fint at dette ble denne rundens flue. "Måtte" jeg jo binde opp noen. :) En smule knotete ja.

Nei, alt skal brukes. Hvordan du bruker hacklet er opp til deg... står ikke at du må surre begge to...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veniard har noen flotte fasanfjær med ferdigknytte fibre! Ser ut til å være helt sykt mye arbeid for luselønn, da de koster 59 kroner ut... Anbefales uansett på det sterkeste.

2470.jpg

Er det mulig å få tak på ei slik fjær her til lands? :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...