Gå til innhold

Ditt "Hjertevarmerbilde"


T.Andersen

Anbefalte innlegg

Nå er jeg redd Rena blir litt mye eksponert her. ;D

Men dette er et bilde som varmer,særlig med tanke på at kompisen og jeg ikke hadde sett hverandre på 30 år,og det er vel mulig vi har stått på samme elvegrusen,Skarpen og jeg. ;)

Og selv om jeg syns Skarpen's bilde er råflott og selv om det er som å hoppe etter Mr.Wirkola,drister jeg meg.....

Forøvrig veldig mange varmende bilder her!

[attachimg=1]

Willy

post-3549-13949875728626_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette varmer skikkelig, et lite lurevann en deilig sommerdag og en tørrflue som ligger og dupper!

[attach=1]

Hmm. Dette så litt kjent ut? Eller er jeg totalt på bærtur?

Fint var det uansett.

Vannet ligger veldig nærme Nore, kjent i det området?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange flotte bilder her altså!

Jeg bruker mange timer i løpet av vintern på nettopp mimring og bilder, savnet etter åpent vann, grønne trær og fuglekvitter er stort i de mørkeste vintermånedene.

Du må høyere opp i vassdraget for å finne vakende ørret, men det trenger ikke å bety at det ikke kan være vakkert alikavæl.. Her kommer et bilde av en urban og klassisk forsommerbrun Nitelva - bildet oser av juni og sommer! :)

[attachimg=1]

post-1295-13949875767332_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette bildet fra fjorårets sesong, mitt eget sinnsyke fangstglis og den flotte fisken varmer hele kroppen. ikke en av de største jeg har fått, men en av de fiskene som har gitt meg størst tilfredsstillelse pga denne fisken brukte jeg mange timer på å fange, for å finne ut hva den tok, hvor stort den tok, studere ruta den gikk da den gikk å beita etc etc for å få den til å ta. en av mine beste fisker.

1247038786_resized.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så mye fin natur og fisk her. Jeg savner stemningen på tur jeg. Det er sååååååå godt for sinnet mitt. Langt til fjells. Ferdig med fisket for dagen. Bålkos og en karsk! Rett og slett. Bekymringsløst liv, som slutter i soveposen og ny dag starter på utkikk etter vak igjen. Bedre kan jeg ikke ha det. Liker derfor slike bilder godt

post-1873-13949875826647_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange flotte bilder her altså!

Jeg bruker mange timer i løpet av vintern på nettopp mimring og bilder, savnet etter åpent vann, grønne trær og fuglekvitter er stort i de mørkeste vintermånedene.

Du må høyere opp i vassdraget for å finne vakende ørret, men det trenger ikke å bety at det ikke kan være vakkert alikavæl.. Her kommer et bilde av en urban og klassisk forsommerbrun Nitelva - bildet oser av juni og sommer! :)

Trudde jeg var alene om å synes dette var fint hehe, men det kommer vel an på fiskesituasjon, Fy,,,,,,,, som jeg gleder meg til dette Olav . Dette er  vår for meg selv om det vaker i skauen, Beauty is in the eye of the beholder.  ;D ;D ;D

Men må vel trekke frem at lukta av furu og gran og små ringer på klart vann har sine fordeler, er nesten like

fint dette.

[attachimg=1]

post-982-13949875826933_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så mye fin natur og fisk her. Jeg savner stemningen på tur jeg. Det er sååååååå godt for sinnet mitt. Langt til fjells. Ferdig med fisket for dagen. Bålkos og en karsk! Rett og slett. Bekymringsløst liv, som slutter i soveposen og ny dag starter på utkikk etter vak igjen. Bedre kan jeg ikke ha det. Liker derfor slike bilder godt

Enig med du Bjørnar. Dette er essensen for meg også  :)  Moro å se folk røyke pipe igjen også  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker hele opplegget med å dra på tur. de lange samtalene på tlf om vintern med fiskekamerater med påfølgende forberedelser, pakking å endelig så er man klar for tur. bare kjøreturen til fiskeplassen igjen hvor man snakker hele veien om hvor bra alt skal bli, de store fiskene de abnorme klekkingene og den kosen atme bålet når dagen er omme.  :D

Hær klappet å klar for ei ukes fisking  :D

post-1360-13949875844015_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker hele opplegget med å dra på tur. de lange samtalene på tlf om vintern med fiskekamerater med påfølgende forberedelser, pakking å endelig så er man klar for tur. bare kjøreturen til fiskeplassen igjen hvor man snakker hele veien om hvor bra alt skal bli, de store fiskene de abnorme klekkingene og den kosen atme bålet når dagen er omme.  :D

Hær klappet å klar for ei ukes fisking  :D

Jeg er så enig. Det er hele settingen. Fluefisker er noe man er helt inni ryggmargen. Når man planlegger tur, bilturen alt er med å skape det gode liv. Det er det som gjør at man kan framskaffe den gode følelsen om vinteren også. Man kan føle glede over ei flue i stikka, over et kart sammen med kompisen en titt gjennom bildene. En kan da tenke gjennom hvilke bilder er det egentlig som varmer mest. Jeg har også fine bilder bilder med fisker. Faktisk er det pipebildet som ble tatt den dagen, som pirrer mest i magen. Jeg husker godt hva vi pratet om . jeg husker hvor BRA jeg hadde det.

Og Stian33. Jeg røyker ikke til vanlig. Men pipa på tur er konge. Den roer tempoet på en måte. Det er noe arbeid med piperøyking. Kosearbeid, men det tar litt tid. Derfor .... derfor fisker man bedre  ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...