Gå til innhold

Ditt "Hjertevarmerbilde"


T.Andersen

Anbefalte innlegg

Jeg liker hele opplegget med å dra på tur. de lange samtalene på tlf om vintern med fiskekamerater med påfølgende forberedelser, pakking å endelig så er man klar for tur. bare kjøreturen til fiskeplassen igjen hvor man snakker hele veien om hvor bra alt skal bli, de store fiskene de abnorme klekkingene og den kosen atme bålet når dagen er omme.  :D

Hær klappet å klar for ei ukes fisking  :D

Jeg er så enig. Det er hele settingen. Fluefisker er noe man er helt inni ryggmargen. Når man planlegger tur, bilturen alt er med å skape det gode liv. Det er det som gjør at man kan framskaffe den gode følelsen om vinteren også. Man kan føle glede over ei flue i stikka, over et kart sammen med kompisen en titt gjennom bildene. En kan da tenke gjennom hvilke bilder er det egentlig som varmer mest. Jeg har også fine bilder bilder med fisker. Faktisk er det pipebildet som ble tatt den dagen, som pirrer mest i magen. Jeg husker godt hva vi pratet om . jeg husker hvor BRA jeg hadde det.

Og Stian33. Jeg røyker ikke til vanlig. Men pipa på tur er konge. Den roer tempoet på en måte. Det er noe arbeid med piperøyking. Kosearbeid, men det tar litt tid. Derfor .... derfor fisker man bedre  ;)

Helt klart,og det første jeg gjør fremme ved fiskeplassen:Slå oppi en god kaffekopp(eller ved lengre tur,koke kaffen)sette seg ned og betrakte plassen over røyken fra kaffen,og få oversikt,mens roen senker seg,ingen tid for stress.......... ;)

Også,ikke fullt så vesentlig:Den kaffekosen har resultert i endel enkle fluevalg,og en og annen ekstra fin fisk. ;)

Willy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

et bilde som varmer litt i mørketida for meg,kansje ekstra mye når jeg ankommer her uti slutten av juni  ;)

ellers helt enig ang.pipe og kaffekosen,godt å la roen senke seg i kroppen å nyte kubben som slurper i seg døgnisene før man rolig tusler i posisjon....

D:\Mine dokumenter\Mine bilder\aurevak.jpg

post-1103-13949875885765_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

et bilde som varmer litt i mørketida for meg,kansje ekstra mye når jeg ankommer her uti slutten av juni  ;)

ellers helt enig ang.pipe og kaffekosen,godt å la roen senke seg i kroppen å nyte kubben som slurper i seg døgnisene før man rolig tusler i posisjon....

D:\Mine dokumenter\Mine bilder\aurevak.jpg

Hvis det er den fisken som det ryktes at går i den poolen, så er den på 3-4 kg. men omtrent umulig få kroka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gleder meg til sånne:

[attachimg=1]

Som gir dette:

[attachimg=2]

Som igjen kan gi dette:

[attachimg=3]

[attachimg=4]

[attachimg=6]

Og noen ganger dette:

[attachimg=5]

:) :) :) :) Nærmer seg med stormskritt nå :)

Ja dette varma Marius, nå fikk jeg helt skjelven her. Gleder meg til dette :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...