Gå til innhold

epoxy erstatning til fluebinding


iverjon

Anbefalte innlegg

heisan,kjøpte noe som heter soft glue for å lime øyer og hode på ymse fluer i steden for epoxy.

etter en periode begynte det å dette fra hverandre og lurte derfor på om det er noen som har andre alternativer en epoxy?

trodde jeg fant noe som heter liquid fusion, heldigvis her herr stokkebekk testet dette litt og det blir ikke like hardt som epoxy.

loon har noe som heter uv clear fly finish, det skal bli like hardt og herdes med uv lampe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisan,kjøpte noe som heter soft glue for å lime øyer og hode på ymse fluer i steden for epoxy.

etter en periode begynte det å dette fra hverandre og lurte derfor på om det er noen som har andre alternativer en epoxy?

trodde jeg fant noe som heter liquid fusion, heldigvis her herr stokkebekk testet dette litt og det blir ikke like hardt som epoxy.

loon har noe som heter uv clear fly finish, det skal bli like hardt og herdes med uv lampe.

er noen av disse litt tyktflytende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

halveis herda superlim. da blir den tyktflytende, og lett håndterlig.. tror det bare er meg som bruker denne slags vare ;D

blir den like klar over øyne også?

Lurte jeg også på, superlim blir vel ikke akkuratt gjennomsiktig?

Et ekspempel.

Fin flue det :) Men blir det like sterkt? Tviler på at det tåler like mye som epoxy under praktisk fiske. Ser ut som det var et litt tynt lag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisan,kjøpte noe som heter soft glue for å lime øyer og hode på ymse fluer i steden for epoxy.

etter en periode begynte det å dette fra hverandre og lurte derfor på om det er noen som har andre alternativer en epoxy?

trodde jeg fant noe som heter liquid fusion, heldigvis her herr stokkebekk testet dette litt og det blir ikke like hardt som epoxy.

loon har noe som heter uv clear fly finish, det skal bli like hardt og herdes med uv lampe.

er noen av disse litt tyktflytende?

begge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...