Gå til innhold

Høsttreff


BjørnarSkj.

Anbefalte innlegg

Redigert: Uke 36.. helga 11-12 september. Er tidspunktet for høsttreffen. Sted: Trya camping ved Koppang. Send meg PM hvis dere ønsker plass i hytte.

Mvh

Bjørnar Skjevdal

På en tråd før jul som omhandlet kasteferdigheter, lanserte jeg ideen om et høsttreff.

Er dette interesant? I såfall bør vi rett og slett realisere det. Mitt forslag er ei helg i september. Hvis mange melder interesse, kan jeg forhåndsbestille hytter f.ex på Koppang.

Kansje skal vi leie et eksklusivt strekke og ligge i telt? Kom med forslag eller si fra om det er interesant.

Formål:

Sosial happening mellom fiskere

Hvem har lengst hender for å vise fram sommerens bravader

Kaste, kaste, kaste

Kansje kan vi få innføring i kortlinenymfing?

fluebinding

Fest!!!

Fiske

Foto

Pris på opplegget blir det det koster! Fiskekort/ leie av fiske, samt eventuell overnattingssted.

Kom med innspill. Kansje klarer vi å realisere dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 657
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Postede bilder

Synest det er en glimrende idè Bjørnar :)

Sysler med tanken på et evt "kortlinetreff"....der mer enn bare innføring i kortlinefiske vil bli fokus...mao har vi ikke tid å "kaste vekk helgen" ;D

September er tenkt måned for slikt i "våre" kretser også...det vil bety allsidig fiske med allsidige flue/fisketilnærmimger.

Om det kan la seg gjennomføre å ha samme sted/samme helg som det du tenker, skal man ikke se bort ifra.

Og selvsagt i Staffans Renatreff ånd; Helt gratis...det koster det det koster å bo og fiske.

Man kan godt si det er eksklusivt Fluefiskesiden annonsert treff :)

Stig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du Staffan!! Etter diskusjonene ang. ditt treff.. Har jeg faktisk vurdert å snu på fjøla og komme til Bardu. Bare for å vise støtte til treffet. Jeg har nemlig forstått at intensjonene er gode. Problemet er egentlig tidspunktet. Har andre planer... Men får se!

Velevel. Jeg venter på nok positiv feedback. Da organiseres det mest uhøytidelige treffet i historien...fullstendig uten politisk poeng...kun med tanke på sosialt fiske...på tampen av sesongen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest staffan@epost.no

dette erså totalt i min ånd blitt, synes dette er så fint at folk tar initativ til slikt og håper at alle slike nonprofittarrangementer får stor oppslutning! mente ikke å blande inn med noe fra en annen tråd, kan være litt utidig til tider!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

synes det virkelig er en fin ånd dette, det er bare synd oposisjonen mot slikt er så stort

Hva tenker du på Staffan?

Blir det vanskelig for oss kortlinefokuserte fiskere (Barcalonafotball type fiske...."komplettfiske" mao :D)

å arrangere nonprofitt treff? Er det motstand mot slikt skulle du tro?

I så fall ønsker jeg på det sterkeste å advare folk mot å ha innvendinger mot slike flotte forslag :)

Men forklar gjerne Staffan, slik at jeg vet noe om motstanden vi evt kan forvente å få?

Stig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bjørnar!

Om dette treffet blir arrangert før rypejakta så skal du fanken ikke se bort fra at det dukker opp en julbeint same der. Hva er evt nærmeste flyplass?

Min geografi kunnskaper er ikke på topp. Eneste jeg vet er at den elva i nærheten er lang og deler seg opp noen plasser..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir med hvis det ikke for langt pokker i vold. For min del kan jeg gjerne ligge i telt. Kommer til å plukke opp robban på veien men det vet han ikke enda ;)

Jeg kan ta med en lavo hvis det er ønskelig. Kansje/sikkert to.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir med hvis det ikke for langt pokker i vold. For min del kan jeg gjerne ligge i telt. Kommer til å plukke opp robban på veien men det vet han ikke enda ;)

Jeg kan ta med en lavo hvis det er ønskelig. Kansje/sikkert to.

Hehe vet det nå da :D, høres bra ut dette. Foreløpig klar som et egg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg møter gjerne på koppang, men skulle gjerne sett at det ble litt tidligere på høsten, om vi skal overnatte i telt.

Jeg blir så lett kald på føttene om natta, skjønner dere . . .  ;D

Og lavvoene bør vel være ulvesikre, eller skal man risikere livet her ?  :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir med hvis det ikke for langt pokker i vold. For min del kan jeg gjerne ligge i telt. Kommer til å plukke opp robban på veien men det vet han ikke enda ;)

Jeg kan ta med en lavo hvis det er ønskelig. Kansje/sikkert to.

Hehe vet det nå da :D, høres bra ut dette. Foreløpig klar som et egg.

Ruffen og Robban på loffen synes jeg klinger :D Dette høres gøy ut :)

Dessuten skylder jeg Baetrix noen pils....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg møter gjerne på koppang, men skulle gjerne sett at det ble litt tidligere på høsten, om vi skal overnatte i telt.

Jeg blir så lett kald på føttene om natta, skjønner dere . . .  ;D

Og lavvoene bør vel være ulvesikre, eller skal man risikere livet her ?  :o

Vi leier bare inn de NZ-gutta til å holde vakt ;D

Pyse....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg møter gjerne på koppang, men skulle gjerne sett at det ble litt tidligere på høsten, om vi skal overnatte i telt.

Jeg blir så lett kald på føttene om natta, skjønner dere . . .  ;D

Og lavvoene bør vel være ulvesikre, eller skal man risikere livet her ?  :o

Vi leier bare inn de NZ-gutta til å holde vakt ;D

Pyse....

He he ;D Er jo bare å friste med Hegre jakt eller noe sånt :P

Kan godt tenke meg å være med! Men spørs om det klaffer da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg møter gjerne på koppang, men skulle gjerne sett at det ble litt tidligere på høsten, om vi skal overnatte i telt.

Jeg blir så lett kald på føttene om natta, skjønner dere . . .  ;D

Og lavvoene bør vel være ulvesikre, eller skal man risikere livet her ?  :o

Vi leier bare inn de NZ-gutta til å holde vakt ;D

Pyse....

Se her, ja . . . Trodde meningen var at man skulle ha det hyggelig på disse treffene, men her er mobbingen allerede i gang  >:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hegre er fredet pga noe eu- direktiver, her i landet er det mye av den......har ingen matverdi

Hegre ble servert adelen i eldre tider. Faktisk sant!

Men tråden handler om et høsttreff.  :)

Lars: du blir og med håper jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det gjelder Hegre har jeg faktisk ubegrenset tilgang. Familien til en kompis av meg har laks i bur på Hitra. Der svømmer de og setter seg fast til stadighet.

Men det øres ut som om dette er interesant for flere.

Våger meg frampå og foreslå helga den 11-12. september. Kom gjerne med innvendinger. Jobber videre med location. Det fine med Koppangområdet er at det er så mange fiskeplasser der.. Det er også kjemisk fritt for rekordjag ;D ;D Fisken stopper normalt på 46 cm. Det er jo også fullt mulig å leie et strekke. Men hadde egentlig vært fint og hatt litt laidbackholdning den helga. Mye fisk - mye skryt - mye moro. Grill, fest blablabla..rett før vinteren kommer.

Tobii. Nærmeste flyplass vet jeg ikke. Men jeg kjører fra trøndelag, så du skal gjerne få sitte på der. Ellers kansje det er billigst å fly til gardemoen. Så organiserer vi hjelp til hverandre - om det er fly eller tog.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 sep. Hmm da er det aha konsert her i byen og jeg hadde tenkt å overaske madamen med billetter. Men men får t henne med på mcdonald i stedet for da.

Toobie: Jeg kan hente deg på gardermoen hvis det skulle være aktuelt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanskelig å vite når harrfestivalen foregår ennå

http://www.glommafisk.no/harr2009/program/program.html

For meg har det ingen betydning om det er den helga, eller helga før eller etterpå.

Før september synes jeg er for tidlig. Etter september synes jeg er for seint (skal kansje en liten tur til bosnia på fiske hehe)

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...