Gå til innhold

Høsttreff


BjørnarSkj.

Anbefalte innlegg

  • Svar 657
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Postede bilder

Takk for infor baetrix. Da blir det andre helga i september. Jeg skjønner at det er bråttom i forhold til bestillinger. Jeg blir ikke digital i påseken. Men hvis jeg har minimum.....skal vi si 3 personer som er interesert ;D ;D ;D Eter påske, så bestiller jeg hytter på Trya camping. (håper på tosifret ihvertfall) Lavvo er jo helt ok i tillegg. Det hadde vært morsomt med et uformelt fiskemøte på hell av sesongen.

(Dessuten hadde jeg hatt glede av å lure i buskene på nympherne våre..der har jeg såååå mye å lære) (hvis jeg har noe å lære bort, deler jeg gladelig) (festen skal jeg være en av de beste uansett hehe)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for infor baetrix. Da blir det andre helga i september. Jeg skjønner at det er bråttom i forhold til bestillinger. Jeg blir ikke digital i påseken. Men hvis jeg har minimum.....skal vi si 3 personer som er interesert ;D ;D ;D Eter påske, så bestiller jeg hytter på Trya camping. (håper på tosifret ihvertfall) Lavvo er jo helt ok i tillegg. Det hadde vært morsomt med et uformelt fiskemøte på hell av sesongen.

(Dessuten hadde jeg hatt glede av å lure i buskene på nympherne våre..der har jeg såååå mye å lære) (hvis jeg har noe å lære bort, deler jeg gladelig) (festen skal jeg være en av de beste uansett hehe)

Hehe, om det ikke skjer så mye annet så kan vi jo alltids smøre hverandre inn med flytemiddel og kaste på alt som er i farta mens vi knerter noen freda fisk for å vise oss som de gode nordmenn vi er.

;D

;D ;D ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for infor baetrix. Da blir det andre helga i september. Jeg skjønner at det er bråttom i forhold til bestillinger. Jeg blir ikke digital i påseken. Men hvis jeg har minimum.....skal vi si 3 personer som er interesert ;D ;D ;D Eter påske, så bestiller jeg hytter på Trya camping. (håper på tosifret ihvertfall) Lavvo er jo helt ok i tillegg. Det hadde vært morsomt med et uformelt fiskemøte på hell av sesongen.

(Dessuten hadde jeg hatt glede av å lure i buskene på nympherne våre..der har jeg såååå mye å lære) (hvis jeg har noe å lære bort, deler jeg gladelig) (festen skal jeg være en av de beste uansett hehe)

Hehe, om det ikke skjer så mye annet så kan vi jo alltids smøre hverandre inn med flytemiddel og kaste på alt som er i farta mens vi knerter noen freda fisk for å vise oss som de gode nordmenn vi er.

;D

Hehe ;D Du er flink med ord! Det skal du ha!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er grei :) :) Jeg melder meg frivillig. Det som er morsomt med et slikt treff, er rett og slett at vi kan treffes vi som er så abnorme som fluefiskere er. Tenk å være så oppslukt i noe så idiotisk,,,, vi er en egen rase, og fortjener å få ta en fest i lag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

for en gjesteliste - dette låter utrolig fristende... tror jeg trenger å se disse ffs'erne in real... jeg skal prøve å rydde fri den helgen og ta meg en tur ... noe sier meg at det kan bli en meget interessant helg...

Hehehe, du kan nok fort bli skuffet. Eller kansje mer overasket?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

for en gjesteliste - dette låter utrolig fristende... tror jeg trenger å se disse ffs'erne in real... jeg skal prøve å rydde fri den helgen og ta meg en tur ... noe sier meg at det kan bli en meget interessant helg...

Hehehe, du kan nok fort bli skuffet. Eller kansje mer overasket?

som en nett-sjekke-date gone bad, mener du? som at du ser etter hun 180 lange, slanke, rå6y berta fra date.com, og det eneste du får øye på er ei kortvokst, trillrund rødmende greie som smiler unnskyldende, men håpefullt mot deg?  :o

-hmmm...

nei, så skuffet blir jeg aldri igjen. ikke om jeg lever til jeg er 100  :rolleyes: det verste som kan skje her er at ffs-heltene er en haug klumsete kløner som plasker rundt i elva og skremmer fisk... det er helt greit, for da sklir jeg rett inn i gjengen. det er nettopp sånt jeg er god på....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

for en gjesteliste - dette låter utrolig fristende... tror jeg trenger å se disse ffs'erne in real... jeg skal prøve å rydde fri den helgen og ta meg en tur ... noe sier meg at det kan bli en meget interessant helg...

Hehehe, du kan nok fort bli skuffet. Eller kansje mer overasket?

som en nett-sjekke-date gone bad, mener du? som at du ser etter hun 180 lange, slanke, rå6y berta fra date.com, og det eneste du får øye på er ei kortvokst, trillrund rødmende greie som smiler unnskyldende, men håpefullt mot deg?  :o

-hmmm...

nei, så skuffet blir jeg aldri igjen. ikke om jeg lever til jeg er 100   :rolleyes: det verste som kan skje her er at ffs-heltene er en haug klumsete kløner som plasker rundt i elva og skremmer fisk... det er helt greit, for da sklir jeg rett inn i gjengen. det er nettopp sånt jeg er god på....

Hahaha, jeg kan ta meg av den klumsebiten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe stemmnigen her begynner å nærme seg så sosialt at fiske ikke er interesant, så jeg tar med meg naboens russebuss med enormt lydannlegg og en minnepinne fra hva hører du på nå tråden. Ruffen står for kareoki og småsnacks vi dytter i munnen i sene nattetimer. Dette blir selv Hellstrøm missunlig på, han ringte meg igår faktisk og lurte på hvem denne kulinariske figuren Ruffen var, In your dreams svarte jeg.  ;D

Trur dette er spikret fra nå av fra meg, jeg kommer åkke som. har vel egentlig ikke noe valg heller da  Rufffen har sagt at han skal hente meg ,så da blir jeg vel henta ;D ;D ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe stemmnigen her begynner å nærme seg så sosialt at fiske ikke er interesant, så jeg tar med meg naboens russebuss med enormt lydannlegg og en minnepinne fra hva hører du på nå tråden. Ruffen står for kareoki og småsnacks vi dytter i munnen i sene nattetimer.

Jeg haiker med dere oppover, bare så det er klart . . . Dere må forbi her på turen uansett  ;D

Står i veikanten med fiskeutstyr og ei 10 literskanne toten-whisky  :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe stemmnigen her begynner å nærme seg så sosialt at fiske ikke er interesant, så jeg tar med meg naboens russebuss med enormt lydannlegg og en minnepinne fra hva hører du på nå tråden. Ruffen står for kareoki og småsnacks vi dytter i munnen i sene nattetimer.

Jeg haiker med dere oppover, bare så det er klart . . . Dere må forbi her på turen uansett  ;D

Står i veikanten med fiskeutstyr og ei 10 literskanne toten-whisky  :D

Sikker på 10 liter er nok, hmm , vel vi plukker deg opp uansett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For et slikt høsttreff ville jeg foreslått Kvennan området http://www.kvennan.com/ . Da kan man ha rimelig overnatting i hytte på Kvennan camping som ligger en kilometer nord for fluefiskesona i det som kalles Eidsfoss sona. Den sona er som skapt for kortlinefiske og man kan rusle fra hytta og femti meter ned til elva hvor det står mye stor Harr. Fluefiskesona er en drøm for Tørrfluefiskeren og Harr over 50 cm. er ikke uvanlig. Og skulle man bli lei av Glomma er turen kort til Tunna, Folla, Vanggrøfta, Håelva m.fl. Som sagt bare et forslag men jeg har fisket så mye i Glomma at jeg med sikkerhet vil si at det er elvas beste område.

Hermann (som gjerne blir med på treffet uansett hvor i Glomma det blir)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, for kortlinefiskeren tror jeg ikke det blir trangt om plassen. Fra campingen og nordover mot Eidsfossen har jeg aldri opplevd noe trengsel. Selv ikke på de beste tidene. Fluefiskesona er jo også lang da, 12 kilometer, så selv om det kommer en gjeng fra Danmark tror jeg ikke det blir noen trengsel. Dessuten, Dansker og Tuborg skal man ikke kimse av ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest storfemti

Dette er egentlig et lite must å være med på når man ser hvem som kommer, så jeg skal definitivt holde denne helga åpen om det blir plass til en ækte trønder :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...