Gå til innhold

Nå må da snart isen se til helvete å forsvinne!


dannis-o

Anbefalte innlegg

Kjørte mot jobb i dag og jeg så fra bilen, i høy fart, at det vaket i en sideelv til Glomma!! Eller var det fugl...eller var det noe som datt ned fra ett tre??  :rolleyes:  På tide sesongen starter merker jeg  ;D

Ser uansett lovende ut det bildet ditt Rune. Årnes er jo omtrent samme høyde og breddegrad jeg romsterer på.  :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er fra Sagstusjøen,så jeg vil tro det ligger i ca samme høyde som vannene i ditt område ja Stian :).

Det er nok isfritt til neste helg,men de beste vannene ligger noe høyere(nærmere deg :-X) og der ligger som regel isen enda en uke... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For Nordmarka sin del så melder det nattminus også denne helgen. Fra mandag av derimot så kryper nattetemperaturen over null, og dagtemparturen opp mot 15 grader. Til tross for kalde netter så forsvinner isen fortsatt raskt på 200 m.o.h., men jeg må nok litt høyere skal jeg få utløp for abstinensene etter en altfor lang, kald og fluefiskeløs vinter. Dvs. se en myggvakende ørret komme rolig mot flua, rulle over og spinne utover.  :-*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er litt lei all denne fiskinga nå jeg. Tror nok at jeg må ta en liten pause. Veldig sliten. Og så skal jeg på tur til helgen?? Lurer på om jeg skal finne frem sommer soveposen :-*

En konvolutt med forbannelser er allerede sendt vestover  >:(

Blir ikke èn fisk over 250gr på deg denne, eller de 3 neste sesongene . . .  ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er litt lei all denne fiskinga nå jeg. Tror nok at jeg må ta en liten pause. Veldig sliten. Og så skal jeg på tur til helgen?? Lurer på om jeg skal finne frem sommer soveposen :-*

En konvolutt med forbannelser er allerede sendt vestover  >:(

Blir ikke èn fisk over 250gr på deg denne, eller de 3 neste sesongene . . .  ;)

Alt som normalt med andre ord :'(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er litt lei all denne fiskinga nå jeg. Tror nok at jeg må ta en liten pause. Veldig sliten. Og så skal jeg på tur til helgen?? Lurer på om jeg skal finne frem sommer soveposen :-*

En konvolutt med forbannelser er allerede sendt vestover  >:(

Blir ikke èn fisk over 250gr på deg denne, eller de 3 neste sesongene . . .  ;)

Vel, er ikke helt fritt for kalde netter her heller enda. Dette bildet er fra mandag morgen.

[attachimg=1]

På lørdag kom det nesten en meter nysnø på fjellet (1000 moh)

post-155-13949877369246_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...