Kim W Posted May 17, 2010 Report Posted May 17, 2010 Inspirerende klipp!! Skulle filma kastinga mi i mørket nærmere midnatt for ett par dager siden.. Det klippet hadde nok egnet seg godt på fluefiskernes julebord!
Ruffen Posted May 17, 2010 Report Posted May 17, 2010 Hipp-hurra de har fått en fisk i Gjøvik over kiloen Sånn ca 2 måneder etter oss her nede
.JB Posted May 24, 2010 Report Posted May 24, 2010 Jeg ble så nysgjerrig på den stanga, at jeg har kjøpt en. Kan forsvares med at jeg skal på vidda i år, fiske etter ørret og røye uansett forhold, kakke og steke fisk. Skikkelig autentisk tur med andre ord. Evotec 696 er tenkt kombinert med et SA Stillwater og streamere. Sage XP 590 får håndtere de store vårfluene. Du verden som jeg gleder meg til den turen.
Håvard Stubø Posted May 24, 2010 Report Posted May 24, 2010 Jeg ble så nysgjerrig på den stanga, at jeg har kjøpt en. Kan forsvares med at jeg skal på vidda i år, fiske etter ørret og røye uansett forhold, kakke og steke fisk. Skikkelig autentisk tur med andre ord. Evotec 696 er tenkt kombinert med et SA Stillwater og streamere. Sage XP 590 får håndtere de store vårfluene. Du verden som jeg gleder meg til den turen. Snakker vi L-vidda, JB?
Anders WS Posted July 28, 2011 Report Posted July 28, 2011 Beklager å måtte dra opp denne igjen nå, men det skader vel ikke å se litt god kasting igjen? Jeg tenkte å bruke hele denne helgen som kommer på å øve på vannkast, fordi jeg skal i ei elv der det bare er småfisk, og fisken tar uansett om jeg kaster kort eller langt. I tillegg tenker jeg meg en tur i Rena seinere i år, og da vil jo det være kjekt å kjenne til grunnprinsippet. I tillegg synes jeg å huske at André en gang hadde en video der han dreiv med snakeroll i et svømmebasseng? Er det noen som vet hvor denne er å finne?
Ola@Skarpen.no Posted July 28, 2011 Report Posted July 28, 2011 Beklager å måtte dra opp denne igjen nå, men det skader vel ikke å se litt god kasting igjen? Jeg tenkte å bruke hele denne helgen som kommer på å øve på vannkast, fordi jeg skal i ei elv der det bare er småfisk, og fisken tar uansett om jeg kaster kort eller langt. I tillegg tenker jeg meg en tur i Rena seinere i år, og da vil jo det være kjekt å kjenne til grunnprinsippet. I tillegg synes jeg å huske at André en gang hadde en video der han dreiv med snakeroll i et svømmebasseng? Er det noen som vet hvor denne er å finne? Mere kasting fra Brun finner du også her.
Øyvind T Posted July 28, 2011 Report Posted July 28, 2011 Du må huske at den teknikken der bare funker innendørs i klorvann da.
Anders WS Posted July 28, 2011 Report Posted July 28, 2011 ...er særdeles enig i at det kan virke sånn for oss andre ja Ingen i Treungen-området som har lyst til å ofre en times tid eller to i løpet av helga for å lære opp en relativt fersk spey-kaster da? Bare å sende en PM!
Recommended Posts