Gå til innhold

bucktail og elghund


lennart

Anbefalte innlegg

Hehe. Har to kjøtere selv. Hadde en pose med 10 hvite hele bucktails. Plutselig var det 1(!) hel hale igjen og ett par tusen småbiter. Og i går hadde en av de fått tak i en halv hanenakke jeg har. Altså hadde. Har mye løse hackel da.. Truer de med å lage dubbing av de, men det hjelper ikke med trusler på de..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Har to kjøtere selv. Hadde en pose med 10 hvite hele bucktails. Plutselig var det 1(!) hel hale igjen og ett par tusen småbiter. Og i går hadde en av de fått tak i en halv hanenakke jeg har. Altså hadde. Har mye løse hackel da.. Truer de med å lage dubbing av de, men det hjelper ikke med trusler på de..

Putt bikkja oppi ei tønne sammen med noen nakker og sett på et lokk. Så ruller du tønna utfor en lang og bratt bakke med masse humpler.

Det husker de en stund ;) Jeg gjør det med ungene og. Har da tobakk og øl i tønna.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For mange år siden så vi oss nødt til å legge reveskinnet (fra min første selvskutte rev) som hang på veggen inn i et skap, med vri-lås, fordi settervalpen viste litt for stor interesse.

En dag jeg kom fra jobb hadde bikkja klart å åpne skapet. Det var ikke en bit større enn 1 cm2 igjen - spredt over hele leiligheten. Fant igjen reveskinnsbiter i månedsvis etterpå. Bikkja var happy..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den har jo bare delt de opp i passe porsjonsbiter, ingenting å ergre seg over  ;D

Hehe. Ja forsåvidt, så var det ikke så ille med bucktailen som skulle farges. Kjipere er det med nakken som er en haug med fjær bare. Blir vanskeligere å lete seg frem til riktig hackel størrelse. ;)

For mange år siden så vi oss nødt til å legge reveskinnet (fra min første selvskutte rev) som hang på veggen inn i et skap, med vri-lås, fordi settervalpen viste litt for stor interesse.

En dag jeg kom fra jobb hadde bikkja klart å åpne skapet. Det var ikke en bit større enn 1 cm2 igjen - spredt over hele leiligheten. Fant igjen reveskinnsbiter i månedsvis etterpå. Bikkja var happy..!

Hehe.. Et helt skinn, ja. Kan se for meg det der. ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...