Gå til innhold

Laksetråden 2010


Anbefalte innlegg

  • Svar 59
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Postede bilder

Fine forhold med mye vann om dagen.

Har fått litt fisk og tok et bilde av en jeg fikk igår kveld.

Fin fisk på #6 stanga det der  ;)

Fikk også en brunørret på tørrflue, den var vel ikke langt fra kiloen.

fin den :) tok en på 1,2 kg i helga :)

Vennligst ingen diskusjon om C&R i denne tråden.

Jan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greide faktisk å få festet et laksetak til filmen for noen dager siden.

Jeg visste det sto en bitevillig smålaks nede i hølen og monterte kameraet mitt i et pannebånd og satte det på "record" før jeg begynte å fiske. Se godt etter så ser dere laksen avvise flua på de tre første kastene. På det fjerde tar den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde tre fine fiskedager i Orkla for tre uker siden. Tre mistet og tre på land. Har ikke vært borti lignende. Skikkelig heldig. :)

Jeg hadde på fisk på første runde hver morgen, så jeg måtte gi meg så tidlig som klokken 08.00 en dag. Men det er helt greit liksom. 8)

6 kg.

[attachthumb=1]

6,6 kg.

[attachthumb=2]

12,1 kg.

[attachthumb=3]

post-21-1394987988786_thumb.jpg

post-21-13949879888233_thumb.jpg

post-21-13949879888633_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde tre fine fiskedager i Orkla for tre uker siden. Tre mistet og tre på land. Har ikke vært borti lignende. Skikkelig heldig. :)

Jeg hadde på fisk på første runde hver morgen, så jeg måtte gi meg så tidlig som klokken 08.00 en dag. Men det er helt greit liksom. 8)

Dritfin fisk den på 12! En av de flotteste jeg har sett. Hvilket vald fisker du på 2m?

Mvh Sjur

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dritfin fisk den på 12! En av de flotteste jeg har sett. Hvilket vald fisker du på 2m?

Mvh Sjur

Fant du noen vakende ørret på orklaturen din?

Hei Oddbjørn!

Så ikke denne før nå. Nei, jeg fant ingen vakende ørret. Og det var faktisk ganske mye klekking av Aurivilli og Rhodani.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde tre fine fiskedager i Orkla for tre uker siden. Tre mistet og tre på land. Har ikke vært borti lignende. Skikkelig heldig. :)

Jeg hadde på fisk på første runde hver morgen, så jeg måtte gi meg så tidlig som klokken 08.00 en dag. Men det er helt greit liksom. 8)

Dritfin fisk den på 12! En av de flotteste jeg har sett. Hvilket vald fisker du på 2m?

Mvh Sjur

På denne turen fisket jeg på Perlen og Øverhølen like ovenfor Meldal. 12 kilosen var ganske så rund ja. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy F! Detta så J****** artig ut! Hva het flua? Det var litt vanskelig å høre på videoen. Evt link?

Lars L

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy F! Detta så J****** artig ut! Hva het flua? Det var litt vanskelig å høre på videoen. Evt link?

Lars L

Jock scott synes jeg å høre :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Da ble to to fine enhåndslakser i Gaula mandag og tirsdag. 8 kg og 4,1 kg. Kjempetøft på enhånds og min desidert største sådan. :D

Nå er det faktisk nok laks for i år. :)

Her er 8 kilosen.

[attachimg=1]

post-21-13949880706689_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...