Gå til innhold

Kilosfisken 2010 brunørret


Igor Soldo

Anbefalte innlegg

bytter ut hoven når noen har lyst til å sponse meg med en ny en. ;D mange gode minner i den, og flere blir det, men den trenger nok en utskiftning snarest ja. fluefiske er mann mot fisk, jeg hover selv ;) men takk for tilbudet gutta. glemte stativet, så selvutløser ble for komplisert i dette tilfellet, ellers går det bra det og. har ett eget lite crew til å  klappe hverandre på skuldrene når slike beist kommer i land.

men ferietid er vanskelig, jeg jobber og andre er på ferie. da er man ofte alene. men gleden er ikke mindre av den grunn.

kansje det kommer en til før den beste tia er over. hvem vet  ;D

skitt fiske alle sammen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 140
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Postede bilder

Noen må være den første til å legge ut en fisk etter den giganten. Gratulerer krok1.

Denne vestlandsfisken gjorde meg så glad at snusen ble trykket utover tennene av overdreven smiling. Fikk ikke veid den, men føler meg trygg på at den var over kiloet. ;)

post-4167-13949880603246_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis Frithjof!!! ikke dårlig det der. og sykt fine fisker! ser på bildene dine at jeg trenger kurs i fotografering av fisk, men det skal sies at været har ikke vært helt på min side når bilde skal tas. men virkelig profft det her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært innom Rena mange ganger i årenes løp, fått mye fin fisk, og ikke minst harr som jeg elsker.

Ble en spontantur oppover denne uka sammen med Stokkebekken, og det lønte seg. Ikke minst ble vi innvitert, eller vi innviterte oss selv, til en god ørretfisker, og det lønte seg.

Kan jo fiske, men snarveier og gode råd er det sjelden noen nevner. Nevner det nå fordi det lønte seg så meget, og det blir ofte glemt. Du sukka fælt når jeg dro bom, men jeg tok den  litt etterpå.

Synd du hadde gått nedover, for viljen til å dele og glede hadde lyst i øya dine.(det vet jeg)

Fullklaff for meg og en erfaring rikere, sære jævler dissa fiska her. Sjelden vrengt fluboksen(ene) så mye , selv på harr. At flua var en Stokkebekkvariant kommer sikkert ikke som en bombe, men den funka. En annen stor takk til vedkommende for de timene vi var der. Tusen , tusen takk.

For første gang i mitt liv traff jeg Staffan åsså, kanskje ikke så spesielt for noen, men for meg, har jo sett'n hele livet på messer og div shit. Men utrolig hyggelig å snakke med ungdomsidealet sitt på tomannshånd. Meget , meget, .hyggelig var det. takk for hyggelig selskap Staffan.

Resten av gutta på kvarven ser jeg frem imot å møte en annen gang.

For en trivelig gjeng.

Jada jada  jada, min største og herligste Renafisk. Visste at ny snelle alltid bringer lykke.

Feit og fin Rena ørret på 1,7.

tusen takk.

[attachimg=1]

post-982-1394988071236_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se der ja, der varn ;D Grattis med nyyydelig fisk Robert.

Lekker snelle også, selv om harr er en irriterende skitfisk ;D ;D

Gisle

Hvis det ikke var for at du var en kjernekar så hadde jeg sagt ,,,,,,,,,,, om harr til deg ;D ;D ;D Gisle da, den er jo litt fin da.

drit i fisken , snella er fin og det var ørreten åsså , takk Gisle ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...