Gå til innhold

Apps for mobiler med Android


Gjest Raymond

Anbefalte innlegg

  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...
Gjest Pål Andersen

Har HTC med Android selv, og tanken er god, skulle bare ønske at telefonen hadde de apps som skulle til for at telefonen hadde bra funksjoner FØR jeg måtte begynne å kjøpe. .. Sorry Off topic

JA til fler fiskespill :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pål Andersen

Hvilke funksjoner savner du?

Feks. en vekkerklokke som jeg kan velge ringelyd til fra musikken MIN  :) Nevner ikke engang kommunikasjon med mac, orker ikke den diskusjonen...

Mediaplayeren kunne godt funka med flere "standarder" etc. Alle disse tingene kan fikses, hvis man KJØPER apps.

Dette tilhører ikke tenne tråden.

Vil bare si at Android er MYE bedre ann katastrofen Winmobile...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke funksjoner savner du?

Feks. en vekkerklokke som jeg kan velge ringelyd til fra musikken MIN  :) Nevner ikke engang kommunikasjon med mac, orker ikke den diskusjonen...

Mediaplayeren kunne godt funka med flere "standarder" etc. Alle disse tingene kan fikses, hvis man KJØPER apps.

Dette tilhører ikke tenne tråden.

Vil bare si at Android er MYE bedre ann katastrofen Winmobile...

Njet

De punktene du nevner her trenger du ikke å betale for.. Sitter på jobb nu så har ikke tid til å utdype..

Når det gjelder de nye winmobilene så blir de lovpriset på forskellige nøytrale sider.. Til og med it-avisen aka apple-avisen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At man må ha det dumme headsettet for å spille radio. Det er dumt det!! Som tørrfluepurist blir det mange timer på land, liggende med ett strå i munnen og høre på radio.  Hvorfor har ingen telefoner dette? Og da tenker jeg på gratis radio og ikke nettradio...

Ellers har jeg nettopp fått meg en HTC HD2. Er kjempefornøyd. Vet ikke om jeg savner noen app enda siden jeg ikke har fått oversikten over hvordan alt funker på denne moderne dingsen  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pål Andersen

Hvilke funksjoner savner du?

Feks. en vekkerklokke som jeg kan velge ringelyd til fra musikken MIN  :) Nevner ikke engang kommunikasjon med mac, orker ikke den diskusjonen...

Mediaplayeren kunne godt funka med flere "standarder" etc. Alle disse tingene kan fikses, hvis man KJØPER apps.

Dette tilhører ikke tenne tråden.

Vil bare si at Android er MYE bedre ann katastrofen Winmobile...

Njet

De punktene du nevner her trenger du ikke å betale for.. Sitter på jobb nu så har ikke tid til å utdype..

Når det gjelder de nye winmobilene så blir de lovpriset på forskellige nøytrale sider.. Til og med it-avisen aka apple-avisen :D

Hvis du vil unngå reklame, må mange "må-ha" apps betales for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, noen gratisapps har reklame, men hvis du har stort behov for det så koster det som regel ingenting.. 10-20,- har de fleste råa til :)

Hva med tethering a..? Utrolig kjekt å kunne gjøre telefonen om til en ruter som andre enheter kan koble seg til og bruke internett via 3g :)

Nei, kommer ikke bort fra det faktum at Android er mye mer fleksibel pga Google gir brukeren større valgfrihet sammenlignet med en viss konkurent.

Der er punkter der f.eks Apple brillierer, men jeg synes det ikke på noen måte veier opp for hva Google tilbyr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pål Andersen

Tethering er veldig viktig for meg, men det ser ut som det lar vente på seg mht. kompabilitet. Android er også så tungrodd at Froyo (Android 2.2) oppdateringen fortsatt bare har kommet til noen få modeller !!?? Det må altså spesialsys til hver enkelt telefonmodell ?!  :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tethering er veldig viktig for meg, men det ser ut som det lar vente på seg mht. kompabilitet. Android er også så tungrodd at Froyo (Android 2.2) oppdateringen fortsatt bare har kommet til noen få modeller !!?? Det må altså spesialsys til hver enkelt telefonmodell ?!  :(

Android programmeres til å kjøre på rundt 80 forskjellige mobiler og nesten 30 tablets.. Hver enkelt enhet har forskjellig innmat og må tilpasses deretter..

Hadde Google kun trengt å holdt seg til èn mobil og èn tablet ville dette ikke vært noe problem. Igjen; her får vi muligheten til å velge mobilmerke ut fra våre egne behov og pengebøker. :)

Frihet :)

4628029110_83605f944d_m.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pål Andersen

Tethering er veldig viktig for meg, men det ser ut som det lar vente på seg mht. kompabilitet. Android er også så tungrodd at Froyo (Android 2.2) oppdateringen fortsatt bare har kommet til noen få modeller !!?? Det må altså spesialsys til hver enkelt telefonmodell ?!  :(

Android programmeres til å kjøre på rundt 80 forskjellige mobiler og nesten 30 tablets.. Hver enkelt enhet har forskjellig innmat og må tilpasses deretter..

Hadde Google kun trengt å holdt seg til èn mobil og èn tablet ville dette ikke vært noe problem. Igjen; her får vi muligheten til å velge mobilmerke ut fra våre egne behov og pengebøker. :)

Frihet :)

4628029110_83605f944d_m.jpg

Ikke frihet.. Tungvint og diskriminerende :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pål Andersen

Visst er det diskriminerende at jeg som bruker HTC Wildfire ikke får min operativsystem oppdatering likt som de som har feks. HTC Desire. Man må da for pokker kunne ha ett OS som oppdateres likt for alle?

Blir jo som å ha en fullt funksjonell bil man begynner å plukke deler fra. Blir billigere for hver del som fjernes, men en bil funker dårlig uten hjul..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pål Andersen

Den er oppheva av amerikans høyesterett. Dessuten, vi som diskuterer pros and cons med ifb. data: jeg har ENNÅ ikke kjøpt iPhone. Som Apple bruker er det en del ting som jeg ikke godtar/forventer, og jeg syntes iPhone fortsatt har en bit igjen før jeg vil ha den. Som en kuriositet kan det nevnes at iPhone er kåret av flere uavhengige til verdens beste smartphone, og også den med mest fornøyde brukere. De fleste driter i om fjortisser kan sitte å lage leikeapps eller ikke.

Skjønner godt at Apple helst vil godkjenne disse appsene først.. Er vel kvalitetssikring det. Mer enn man kan si om marketplace for Android :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest storfemti

Har dere fått med dere Norgeskartet, helt gratis topografisk GPS kart som dekker hele Norge samt sjøkart?

Funker helt glimrende.

Og åssen får jeg dette på min HTC? Jeg har bare google map

Prøv denne :)

norgeskart_barcode.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...