Gå til innhold

Fiskeblader?


JonMelon

Anbefalte innlegg

Finnes det noe former for fiskeblader. Må da selvfølgelig også handle om fluefiskerelaterte saker, og ikke bare forkjellige måter å kaset metall på.

Så etter det i bladseksjonen på Coop istad, men der var det jo bare tegneserier, kryssord og halvnakene damer :'(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

flugfiske for alle er et relativt nytt blad og litt mer moderne enn flugfiske i norden. Liker du akvarell tegninger er flugfiske i norden veldig bra. Flyfishing og flytying er også bra. De 2 første på svensk og det siste engelsk. Det er disse jeg kjøper og leser!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes det noe former for fiskeblader. Må da selvfølgelig også handle om fluefiskerelaterte saker, og ikke bare forkjellige måter å kaset metall på.

Så etter det i bladseksjonen på Coop istad, men der var det jo bare tegneserier, kryssord og halvnakene damer :'(

Velg de halvnakne damene. Best value for money.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes det noe former for fiskeblader. Må da selvfølgelig også handle om fluefiskerelaterte saker, og ikke bare forkjellige måter å kaset metall på.

Så etter det i bladseksjonen på Coop istad, men der var det jo bare tegneserier, kryssord og halvnakene damer :'(

Velg de halvnakne damene. Best value for money.

Så lenge de halvnakne damene kommer gratis ser jeg ingen grunn til å betale i dyre dommer for et par bilde.  ;D

Ellers takk for mye bra anbefalinger her! Skal sjekke det ut!

Kan også legge til at det blei lite blader på toget, da en litt sen morgen førte til at jeg var spurtende i undergangen da konduktøren blåste i fløyta, og bare så vidt fikk hivd meg inn. Litt flaks skal man jo ha ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 år senere...

"Alt om Fluefiske" kom også ut i 2012. Bladet på bildet er fra 2011.

 

Når jeg forøvrig skummer i gjennom bunken med alle årgangene med "Fluefiske, legger jeg merke til en Mr. Brun på fremsiden av omtrent annethvert blad <<l

 

Kanskje det var grunnen til at det gikk konk, Roger  :D

Uansett så synes jeg "Fluefiske" var et veldig bra blad, de årene det eksisterte. Det kom bare ut en gang i året da. 

 

Om det går an å si det, så er en av de artiklene jeg har skrevet, som jeg er mest fornøyd med, den som jeg skrev om Island i Fluefiske/2008. 

Den synes jeg selv ble litt tøff  :) (Sorry, for å synes noe man selv gjør er tøft da, men allikevel  :)   )

http://www.thetroutbum.com/images/stories/PDF/Islandsartikkelen_om_Orretfiske.pdf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...