Gå til innhold

Rena nå....?


Skævvens_Mann

Anbefalte innlegg

  • Svar 71
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Det starte på løsrdag kveld. Vanstanden gikk ned og etter det var det bånn

hele søndag. Tar seg nok opp igjen... :)

Yo. Skjønte ikke helt hva du mente her. Skal du fortelle meg hvordan det blir?  ;D

Åneida, har altfor liten peiling til det. Men det jeg vet er at brå forandringer i vannstand

som regel er negativt. de neste 48 timer. Så nå drar jeg til et skogsvann.... ;D ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det starte på løsrdag kveld. Vanstanden gikk ned og etter det var det bånn

hele søndag. Tar seg nok opp igjen... :)

Yo. Skjønte ikke helt hva du mente her. Skal du fortelle meg hvordan det blir?  ;D

Åneida, har altfor liten peiling til det. Men det jeg vet er at brå forandringer i vannstand

som regel er negativt. de neste 48 timer. Så nå drar jeg til et skogsvann.... ;D ;D

Hei Brun, har akkurat kjøpt noen av signaturfluene dine. Er veldig spent på resultatet.... ;D ;D

Som reklamen ofte sier: Kjøp riktig vare, så går det av seg selv....(ironi)... ;D ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vindknuten

Seriøst lite vann i Rena for tiden ca 1m lavere enn normalt for sesongen.

Blir slik til midten av neste uke.

Større fisk er lite villig til å eksponere seg på dagtid.

Fisket i går kveld fikk ett par ok ørreter og noen harr, men det strekket jeg fisket da kjenner jeg ekstremt godt.

Måtte lokke de opp, de vaket ikke. Var nesten ikke vårfluer heller akkurat der.

Kan være store variasjoner, så hvordan det var med vårfluer i andre deler skal jeg ikke uttale meg om

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nytter ikke drive å surre rundt oppi der nå . . . Er vel ikke noe beibio oppi der ? ;D

Selv kunne jeg fått mange ørret over kiloen i dag, om de bare hadde vært der, om det ikke hadde blåst så jævlig, og om bibioene hadde havnet på elva .

Eller fikk jeg mange over kiloen på bibio i dag ? Husker ikke . . . har blitt så mange av dem i år  :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Gjest Terje Refsahl

Ja, hva nå? Skal opp og fiske hele torsdagen. Har ikke vært der på 3 uker. Er det noe liv? Været som er meldt er ikke verst i hvert fall  :)

Steindødt i kveld, men bra aktivitet for et par dager siden.

Terje!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og gjett om det var dødt når jeg var der i går  :o Så ikke en vakende ørret på hele dagen. Fra morgen til kveld. Det har aldri skjedd før. Selv når vi satt der 6. juni Terje, og alt så svart ut, så vi da i hvert fall ett eller 2 vak?? :)

Ble så desperat at jeg i affekt begynte å kaste på en vakende harr. T.o.m. så ille at jeg tok meg tid til å bytte stang for å kunne nå den langt der ute. Ja, ja.... Får vel skylde på at dette antageligvis var siste fiskedøgn i år. Nå er det jakt  :D (blir vel en luretur eller 2 på stillevann da. Klarer vel ikke legge stengene på hylla enda)

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...