Gå til innhold

Hva nå? har sluppet skjørtekanten, og er på skole i grong


Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...

Voi voi! Da var jeg hjemme fra fjelltur, ble cirka like mange ørreter som kan telles på null hender. men har nå vertfall fått utforska litt forskjellige områder, og funnet noen stilige vann, selv om det var en del kløfteklatring og buskebrøyting som måtte til!

Har vært litt travelt i det siste, så det har blitt litt sparsomt med oppdateringer, men det håper vi at får ordnet seg :)

Ellers så er det null laks so far, men jeg har fått en ørret på kilon under laksefiske med syveren rett i nærheten, den var overraskende sprek, så det var jo gøy :) Bildet kommer etterhvert som kamerat får sendt det til meg :)

Det blir overnattingstur i morra, men skolen kjører et helt innforj***ig opplegg, og det blir 1. 2. og tredjeårets sportsfiskere på en og samme plass. Vet ikke hvorfor, og setter heller ikke pris på det :)

Må også nevne det at jeg setter stor pris på oppskriftene du kommer med Staffan, de skal jeg virkelig få brukt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
  • 5 uker senere...

I dag var siste dag med prøvefiske, til våres alle store glede :) Har blitt litt i overkant mye flakefisking med tomannstang i det siste, så det blir det herlig med sjøørretfisking, isfiske og fluebinding fra nå av :)

NRK lager forresten en dokumentar-serie om fiskelinja, og skal filme oss i fire uker, der fire elever fra 2. og 3. klasse valgt ut til å være hovedpersoner. De filmet oss i Namsen (fiskumfoss) og Sanddøla i går, der det ble tatt rudt 6-7 laks, men da kun en på flue, fisken blir utrolig vanskelig å lure på flua når vi kommer såpass langt uti sesongen.. Fikk på tape at jeg tailet en 8-kilos oppdrettlaks i Sanddøla, morsomt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
×
×
  • Opprett ny...