Gå til innhold

Guideline Flymate


nybegynnern

Anbefalte innlegg

Hei jeg lurte på om det er noen som har noe erfaring med denne bindestikka? har ikke verdens beste råd

så må nøye meg med noe som ikke koster alt for mye. Er åpen for anbefalinger for andre stikker også bare

det ikke blir for dyrt. prøvde å klippe å lime bilde her men det går ikke, legger linken til siden.

http://www.mmfiske.no/?ItemID=2060

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Begynnern , som vi snakket om i dag , når vi snurra film her , så er nok flymate ett ok valg , den kan roteres , rundt krokskaftets egen akse , noe som er viktig under epoxyjobber , og du trenger jo bass-fluer ;D

dermed er dette kanskje det soleklare valget når man ikke ønsker å legge 3-4 laken i ei stikke.

mye bra å få tak i , men det koster.....du har jo testa min Dyna trekker-vise , men den er jo kostbar , når du har sliti ut flymaten ( om du klarer det ) så har jeg sikkert lyst på ei ny stikke , så du kan overta min dyna :D

På nåværende tidspungt må jeg bare si meg såre fornøyd med denne stikka , det er nok noe av det aller beste jeg har kjøpt innin hobbyen på lang lang tid.

Gå for settet på Nordisk , uten stikke , Svein ordner det til deg , så slipper du å ende opp med en masse ubruklig drit i ett sett , og kan få saker til det DU ønsker å binde....

Kofferten står jo vidåpen her , så det er lov å snoke LITT , i nakkeskuffen også. ;D

Mvh Espen

Mvh Espen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brukte en slik i mange år før jeg til slutt kjøpte meg en ny stikke. Dette er en veldig grei stikke å starte med for den som har litt begrenset økonomi.  :)

hehe ;) Behøver da ikke ha begrenset økonomi for å ha glede av stikka?  :D;D

Uff.. Nei du kan jo være en slik som ikke vill bruke mere penger på en annen stikke. men de fleste velger denne pga penger.

Har jeg sagt noe om at du ikke får noe glede av denne??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...