Gå til innhold

3d øyne...hvor finnes noen rimlige.??


saatvedt

Anbefalte innlegg

Hei , kjøpt noen øyner i 3d nå , de syntes jeg det er relativt stiv pris på , kjøpt både flate (billigere) til jiggy og 3d til teppesild i dag.

45 spenn for 20 øyne er nok , ikke det at jeg stryker med av prisen , men somsagt nok.

Trener på binding av disse saltvannsfluene , og også det å plassere øynene skikkelig , dermed går det jo med noen på sikt.

Noen som har tips om ett sted de selges i storforpakninger eller rimligere enn 45kr for 20 stk ?

øynene jeg fikk tak i i dag var 6mm i diameter , gul/sorte.....

10 fluer der bare øynene koster 45kr , men rsten av matrialene i teppesild er jo både drøye mht forpakning , og rimlige.

allikevel 45kr for 20 øyne , kommer liksom ikke helt over det.... :rolleyes: ::)

tips mottas med takk.....

Mvh Espen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

da kom sendinga fra Taimen , raskt , godt pakket og med kassalapp som viser at dette er innslått på kassen , flott service og fine priser....

roter sammen en bestilling til . ;D

Øynene er av topp kvalitet , til en god pris , mange varianter å velge i , både farge , utførelse og størrelser.

Taimen blir min nye levrandør av øyne fremover , takker for den Claus.

Mvh Espen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Hei , er ikke sikker på hva det ble , men lurer på om det ikke var 40kr i frakt.

ingen mva da beløpet var under 200(for varene) meget finlevering , godt pakket i liten pappeske.

seriøs forhandler , bestillt 2 ganger og begge gangene hadde jeg pakken på under en uke.

Bra kvalitet på øyne , men billigverktøyet de har virker ikke veldig bra....men så får man ikke alt for ikkenoe heller.

De er og rimlige på CF ting , problemet er at prisen blir såpass at man må betale avgifter på det.

småting derimot er det penger å spare på , selv fraktkost inkl.

Espen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...