Gå til innhold

hvor mye veier'n ????


Vebjørn'

Anbefalte innlegg

Til Andrès og Fishking1 forsvar. Begynte innleggene å dreie seg mer om K-faktor og glei litt ut. Tror ikke det var vondt ment  :)

Har du helt rett i Stian. Var selvfølgelig ikke vår tanke å stjele oppmerksomheten til fiskeren og den vakre fisken hans. Temaet dreide inn på K-faktor og jeg tror Sage95 forstår dette også.

Uansett er det en vakker fisk han har fått rundt 2,1-2,2kg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han til høyre på bildet har en god k-faktor og veier nok 70kg.

Den prikkete greia til venstre på bildet veier sikkert som flere skriver rett over 2 kg.

Fin fisk! Grattis!

Lars L

70kg :o :o :o Nei jeg har nok ikke så god k-faktor, og så var jeg  bare 14år. 

og til fisking1 og andrè så er det bare morsomt og se så syke fisker. No broblem ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til Andrès og Fishking1 forsvar. Begynte innleggene å dreie seg mer om K-faktor og glei litt ut. Tror ikke det var vondt ment  :)

Uansett, Sage95. Om fisken veier 1,9 eller 2,2 så er det uansett en helt fantastisk fisk. Du ser jo ikke ut som gamle karen  :) Kan vel konkludere med at du ikke juger hvis du sier du tok en 2 kilos. Og 2 kilos bruning står det jaggu respekt av!!  ;)

Takk, Stian  :) For akkurat sånn som deg forstod jeg det også.

Når Tony/fishking1 legger ut et bilde av en fantastisk flott fisk med meget høy k-faktor, så var jo det nettopp for å vise en fisk med fantastisk k-faktor. Det bildet viser en drømmefisk som har levd godt i et godt miljø. Min fisk hadde også god k-faktor. Og det var jo greia etterhvert i tråden.

Og fisken til Sage95 er jo fortsatt like flott - og nydelig både i farger, tegninger og ikke minst størrelse. Skjønner ikke at dette kunne bli noe galt, Erik?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Erik Eikre

Skjønner ikke at dette kunne bli noe galt, Erik?

Da er det vel ikke no galt da. Sa jeg at det var noe galt? Jeg satt bare med en liten sånn Crocodile-Dundee-følelse (That's not a knife. This is a knife!). Men selvsagt litt omskrevet til: Fin fisk, men se på denne...

Det er nok meg som ikke skjønner, igjen...  :-[

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skjønner utrolig mye du Erik. En av de som skjønner mest her inne etter mitt syn!  :) Så å rødme for noen missforståelser syntes jeg er unødvendig. Kler deg ikke heller  ;)

Og det skjer jo bare på promillebasis av alle innleggene dine. Da er det værre med andre her inne, inkl. undertegnede  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det vel ikke no galt da. Sa jeg at det var noe galt? Jeg satt bare med en liten sånn Crocodile-Dundee-følelse (That's not a knife. This is a knife!). Men selvsagt litt omskrevet til: Fin fisk, men se på denne...

Det er nok meg som ikke skjønner, igjen...  :-[

Jammen så bra - da er vi enige, kamerat  :)

- At ingen, inkludert Sage95, oppfattet det noe galt at tråden sklei ut i k-faktorprat.

- At du har sett litt for mange Crocodile-Dundee- filmer  ;D

Neida, tuller, Erik. Men du må legge godviljen til - og faktisk våge å tro at folk er entusiaster og gjør ting i enten iver eller beste mening.

God kveld  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SAgegutt; grattis med kanon fisk...jeg tør ikke en gang tippe...men tror gutta er inne på ting her.

I lys av all hjelp du har fått fra andre som viser "feite fisk" så var jeg for to dager siden fristet til å gå i Rimi disken, hente med meg hjem en vakuminnpakket regnbue med slakevekt på rundt 3 kilo, legge den uåpnet vedsiden av min Winstonstang å vise "feit fisk" jeg også ;D

Men i frykt for å la tråden skli helt ut, lot jeg klokelig være..he-he

Men kjekt å dele tanken med dere andre :) :)

Nydelige fisker vi ser på bildene fra flere, er vel eneste jeg kan si.

Og gode innspill fra flere, håper fisken din var over 2 kilo Sager'n...det var den nok ;)

Stig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I lys av all hjelp du har fått fra andre som viser "feite fisk" så var jeg for to dager siden fristet til å gå i Rimi disken, hente med meg hjem en vakuminnpakket regnbue med slakevekt på rundt 3 kilo, legge den uåpnet vedsiden av min Winstonstang å vise "feit fisk" jeg også ;D

Men i frykt for å la tråden skli helt ut, lot jeg klokelig være..he-he

;D Ja, den eneste forskjellen da, hadde vært at de andre fiskene her i tråden er helt ville ørreter,

og den du hadde holdt i hendene hadde vært - ja nettopp en vakumpakket fisk fra Rimi  ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...